حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر فین:

بهسازی آبنما طالب‌آباد مارم بعد از 20 سال

بهسازی آبنما طالب‌آباد مارم بعد از 20 سال

رئیس شورای اسلامی شهر فین با اشاره به احداث و بهسازی آبنما رودخانه محله طالب‌آباد مارم و رفع مشکل ساکنین محله، پس از ۲۰ سال گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

علی قاسم‌زاده، در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هرمز با اشاره به آسفالت ۲۱ هزار متر مربع معابر شهر فین اظهار کرد: این معابر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آسفالت آن انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فین عنوان کرد: احداث ساختمان ایستگاه شماره دو آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شده است.


قاسم‌زاده مطرح کرد: لایروبی رودخانه فصلی میانشهر(جهانگردی) به طول ۲/۵ کیلومتر پس از ۲۵ سال با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال انجام شد.

وی با اشاره به احداث و بهسازی آبنما رودخانه محله طالب آباد مارم و رفع مشکل ساکنین محله پس از ۲۰سال گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فین با اشاره به احداث گلخانه تولید گل و گیاه در مجموعه پارک استخر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اذعان کرد: مرمت و بازسازی پل اول رودخانه شیدایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون ریال نجام شده است.


قاسم‌زاده با بیان اینکه نصب تابلو ورودی شهر با همکاری دادگستری بخش فین با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد ریال انجام شده است، گفت: تأمین آب فضای سبز بام شهر فین با همکاری دادگستری بخش فین و خیرین با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال صورت گرفته است.

وی با اشاره به مخلوط‌‌ ریزی و زیرسازی و تسطیح معابر خاکی شهر فین با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال عنوان کرد: نصب مجموعه بازی در پارک استخر و پارک عدالت محله مارم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال اعتبار هزینه شده است.


رئیس شورای اسلامی شهر فین با بیان اینکه طراحی پارک عدالت محله مارم به مبلغ ۵۵۳میلیون ریال انجام شده است، مطرح کرد: بهسازی مجموعه تفریحی و گردشگری استخر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و لایروبی رودخانه کریم‌آباد به طول ۳۰۰ متر با همکاری دادگستری فین انجام شده است.


قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: پیگیری وشروع بکار ساختمان ۱۱۵ شهر فین با همکاری خیرین در حال احداث است؛ همچنین احداث وانتقال سرد خانه اموات با مشارکت خیرین شهر فین در آرامستان دارالسلام شهر فین صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از