حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

عضو شورای شهر بندرعباس:

بندرعباسی‌ها در کنار دریا با مشکل آب مواجه‌اند

بندرعباسی‌ها در کنار دریا با مشکل آب مواجه‌اند

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهروندان عزیزمان در بندرعباس از دیرباز تاکنون با مشکل آب مواجه هستند؛ در واقع در کنار دریا قرار داریم؛ اما با بحران آب روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عیسی عباسی ظهر امروز در نطق پیش از دستور صد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت حضرت زین‌العابدین (ع) را تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی قبولی عزاداری‌های شما عزیزان به‌ویژه مردم شریف شهر بندرعباس را از خداوند متعال خواستارم.
 وی با بیان اینکه شهروندان عزیزمان از دیرباز تاکنون با مشکل آب مواجه هستند؛ در واقع در کنار دریا قرار داریم؛ اما با بحران آب روبرو هستیم، بیان کرد: از مردم عزیز و شهروندان محترم خواهشمندم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند چرا که با رعایت و صرفه‌جویی یک نقطه، مشکل آب دیگر نقاط شهر نیز مرتفع می‌شود.
عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: هرمزگان اکنون بیش از دو دهه است که در معرض بحران آبی قرار دارد؛ کمبود آب برای مصارف آشامیدنی، صنعتی و کشاورزی، مسئولان را به سمت اجرای طرح‌هایی چون سدسازی و شیرین‌سازی آب دریا سوق داده است.
 عباسی خطاب به مسئولان مطرح کرد: مسئولان عزیز! برای بحران آب چاره‌اندیشی کنید؛ چرا که مردم عزیز و نجیب در بحران کمبود آب هستند.
 وی با اشاره به پرداخت عوارض در آزادراه بندرعباس - شهید رجایی است، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه مردم منطقه و شهر بندرعباس روزی چند بار از این مسیر در حال رفت و آمد هستند و طبق مذاکرات و صحبت‌های به‌عمل‌آمده با نمایندگان مجلس و استاندار محترم، مقرر شده بود که چاره‌اندیشی برای این مشکل شود؛ اما همچنان خبری نیست.
وی ادامه داد: از شهردار بندرعباس، مدیران مناطق چهارگانه شهرداری، در خصوص پیشرفت پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر می‌کنم؛ امیدوارم فعالیتشان در این زمینه پررنگ‌تر شود و هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی همچون (پل شهید تختی نژاد در بلوار امام حسین (ع) و پل شهید زارعی در بلوار راه‌آهن) افتتاح شود و با افتتاح این پروژه‌ها شادی و نشاط را به مردم هدیه کنند، چرا که شادی مردم رضایت خدا را به دنبال خواهد داشت.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از