حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع):

بنای انقلاب اسلامی ضدیت با استکبار جهانی است

بنای انقلاب اسلامی ضدیت با استکبار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) با تأکید بر اینکه بنای انقلاب اسلامی ضدیت با استکبار جهانی است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی به‌اندازه‌ای اهمیت داشت که رهبر کبیر انقلاب آن را به‌عنوان انقلاب دوم نام برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پولادی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه، گفت: این روز تاریخی، روز ملی استکبارستیزی و یادآور سه حادثه تأثیرگذار و بسیار مهم در مسیر انقلاب اسلامی یکی تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۱۳۴۳، حادثه دیگر ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ روز کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی است. 

بنای انقلاب اسلامی ضدیت با استکبار جهانی است

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) با تأکید بر اینکه بنای انقلاب اسلامی ضدیت با استکبار جهانی است، عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) وقتی به میدان آمدند و نهضت خودشان را آغاز کردند که رژیم ستم‌شاهی لایحه‌ای را در مجلس آوردند و تصویب کردند که معروف شد یک آمریکایی اگر پادشاه ایران، عالم دینی و یا هر شخصیت دیگری را با ماشین زیر بگیرد و از بین ببرد ما حق محاکمه آن را نداریم؛ اما اگر یک فرد ایرانی سگ آنها را بزند از طریق امریکایی‌ها محاکمه می‌شد و ننگی بالاتر از آن وجود نداشت و این یعنی زیر سلطه زندگی‌کردن.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی تصریح کرد: رضاشاه پهلوی سرسپرده آمریکایی‌ها و ژاندارم منطقه بود و برای ایجاد امنیت اسرائیل تلاش می‌کرد و امام خمینی(ره) مخالف آن بود و برای مقابله با استکبار جهانی، ظلم، جنایت، صهیونیست به پا خواست و کابینه محمدرضا قبل از انقلاب سرتاپا بهایی بودند و این مشخص است که اینها وامدار و وابسته به صهیونیست‌ها بودند. وی عنوان کرد: در راه قیام امام خمینی(ع) مخالفت‌های فراوانی از طریق دولت وقت صورت می‌گیرد و امام را تبعید می‌کنند؛ اما رهبر کبیر انقلاب دست از مسیری که آغاز کرده بود برنداشت و مردم نیز پای قیام لله امام آمدند و صبوری و استقامت کردند.

 ۱۳ آبان تابلوی سرافرازی و سربلندی دانش‌آموزان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت: در سال ۱۳۵۷ قیام امام به اوج رسید و دانش آموزان به سمت دانشگاه تهران حرکت می‌کنند و در دانشگاه تهران تحصنی انجام می‌دهند و ضدیت رژیم ستم‌شاهی و همراهی با امام راحل شعار علیه استکبار می‌دهند و در آنجا بالغ بر ۵۰ دانش‌آموز تهرانی را به رگبار و شهادت رساندند که معروف است به‌روز دانش‌آموز و تابلوی سرافرازی و سربلندی دانش‌آموزان عزیزان ما در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی است. 

سفارتخانه آمریکا تبدیل به جاسوس خانه آمریکا شده بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی مطرح کرد: ماجرای قیام دانش‌آموزان سبب شد که در سراسر کشور روشنگری بیشتری صورت گیرد و مردم به حقانیت راه امام ایمان بیشتری بیاورند و با ضدیت استکبار جهانی بیشتر وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام متوجه می‌شوند که سفارتخانه آمریکا در تهران ماهیت سفارت خانه را ندارد؛ زیرا سفارتخانه‌ها در کشورها باید منافع مشروع کشورشان را دنبال کنند؛ اما سفارتخانه آمریکا تبدیل به جاسوس خانه برای براندازی انقلاب اسلامی و مکانی برای بازگرداندن رژیم ستم‌شاهی که ژاندارم منطقه و تأمین‌کننده امنیت اسرائیل غاصب به شما می‌رفت شده بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: دانشجویان به لانه جاسوسی ورود کردند و اسنادی که به دست اوردند مشخص شد که چه خواب‌هایی استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار برای نابودی انقلاب اسلامی و برای برگرداندن ما به قبل از انقلاب اسلامی و تسلط بر رژیم ستم‌شاهی و یا هر رژیم وابسته به استکبار جهانی دیده بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی اظهار کرد: ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی به‌اندازه‌ای اهمیت داشت که رهبر کبیر انقلاب آن را به‌عنوان انقلاب دوم نام برد.

استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سردرگم هستند

 وی تصریح کرد: در آستانه ۱۳ آبان‌ماه قرار داریم این روز را گرامی می‌داریم،در حالی برای برپایی مراسم باشکوه ۱۳ آبان آماده می‌شویم که در مسیر انقلاب اسلامی و محور مقاومت مردم مظلوم غزه بی‌دفاع اما مقتدر تحت حملات بسیار شدید رژیم غاصب صهیونیست قرار دارند و امروز تنها با حمایت آمریکایی‌ها نیست؛ بلکه رسماً وارد میدان شده‌اند و فرماندهی می‌کنند؛ سربازان و سپهبد سه ستاره خودشان نیز وارد منطقه کرده‌اند و این ژنرال آمریکایی شخصاً فرماندهی عملیات علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع و مقتدر غزه را به دست گرفته و در حال تلاش برای نابودی محور مقاومت هستند هر چند که می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد زیرا شکستی که ۱۵ مهرماه صهیونیست خورد یک نقطه عطفی برای محور مقاومت بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سردرگم هستند گرچه می‌دانند که با این قتل‌عام‌ها و وحشی‌گری‌هایی که انجام می‌دهند نه‌تنها پیروزی را به دست نمی‌آورند؛ بلکه این شکست دوم آنها تلقی می‌شود؛ یک شکست در ۱۵ مهرماه و یک شکست در حال حاضر در اذهان عمومی به‌خاطر کشتار زن و بچه که همه دنیا برای حمایت از فلسطین به میدان آمده است.

محور مقاومت پیروز میدان خواهد بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی تأکید کرد: امروز اگر ما با تمام توانمان برای افشاگری رژیم غاصب صهیونیست پای‌کار بیاییم باز هم نمی‌توانیم رسوایی‌های رژیم منحوس را که خداوند خواسته بر ملا شود را نشان دهیم و خود صهیونیستی‌ها ناخواسته کاری کردند که تمام دنیا برای حمایت از مردم فلسطین به پا خیزند.

 وی خاطرنشان کرد: در آستانه ۱۳ آبان‌ماه تبریک عرض می‌کنم پیروزی‌های محور مقاومت و تسلیت می‌گویم برای ازدست‌دادن عزیزانشان؛ سرانجام پیروزی از آن محور مقاومت خواهد بود و این ارده الهی ان‌شاءالله محقق خواهد شد. 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از