حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس:

بصیرت‌ مردم نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

بصیرت‌ مردم نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بی‌شک بصیرت مردم و درایت‌های رهبری مانند دو بال برای رهایی از نقشه‌های شوم دشمن برای ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور بود.

عیسی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قطار پیشرفت کشور بر ریل تحول و پیشرفت روز افزون در حال حرکت است؛ همین امر سبب شده که دشمنان انقلاب که سلطه‌گران عالم به شمار می‌روند به مقابله با کشور ما بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: در دوران شاهنشاهی کشور در سیطره آمریکا، انگلیس و بیگانگان بود و با پیروزی انقلاب بساط زورگویی و چپاول‌گرایی سلطه‌گران به پایان رسید و آنها با گذشت زمان اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌‌اندازی جنگ دفاع مقدس می‌خواستند بار دیگر بر کشور ما تسلط پیدا کنند اما این تنها خیالی باطل بود زیرا جوانان این مرز و بوم در مقابل آنها سینه سپر کردند و نگذاشتند ذره‌‌ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.
عباسی مطرح کرد: پیشرفت پرشتاب کشورمان در حوزه‌های نظامی و دفاعی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دشمن نیز دانسته که نمی‌تواند با راه‌اندازی جنگ نظامی بر کشور ما تسلط پیدا کند برای همین در دهه‌های اخیر با جنگ روانی و ایجاد اغتشاشات به دنبال بر هم زدن آرامش کشور است.


وی تصریح کرد: دشمن هر باره با سناریوی جدیدی به دنبال ایجاد اغتشاش و نا امنی در کشور است یک روز انتخابات را دست مایه قرار می‌‌دهد روزی دیگر اقتصاد روز دیگر سوژه‌ای دیگر ؛ در سال گذشته دست روی آرمان‌‌های مقدس ما یعنی حجاب را بهانه کردند.

عباسی گفت: سال گذشته با راه‌اندازی جنگ ترکیبی دشمن می‌خواست نا امنی را در کشور ایحاد کند؛ هر چند که در روزهای اول آن گروهی از نوجوانان و جوانان که از طریق فضای مجازی روی آنها کار شده بود دشمنان را همراهی کردند؛ اما چیزی نگذشت که دست دشمنان که سر دسته آنان آمریکا و اسرائیل جنایکار بود بر همگان رو شد و مردمان ما صف خود را از اغتشاشاگران جدا کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: بی‌شک بصیرت مردم و درایت‌های رهبری مانند دو بال برای رهایی از نقشه‌های شوم دشمن برای ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور بود.

وی با اشاره به حواث اخیر غزه خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای غاصب این روزها زنان و کودکان مظلوم غزه را به شهادت می‌رسانند؛ اما قطعا پیروزی نهایی با حق یعنی مردم مقاوم فلسطین است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از