حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/04/16 | 2024/07/06

Logo

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران:

بسکتبال ایران در حال پوست‌اندازی است

بسکتبال ایران در حال پوست‌اندازی است

اسطوره بسکتبال معتقد است که رده‌های پایه این رشته به تورنمنت‌های بین‌المللی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از ایسنا، حامد حدادی در حاشیه دیدار تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران و روسیه در نخستین روز مسابقات بین‌المللی کاله‌کاپ، اظهار کرد: این رقابت‌ها یک فرصت خوب بود تا جوان بسکتبال ایران در یک مسابقات خوب محک بخورد. بچه‌های ما مستعدند اما نیاز به کار و مسابقه‌های بین‌المللی بیشتری دارند. باید بازی‌های تدارکاتی و بین‌المللی بیشتری داشته باشیم تا بسکتبال ما رشد کند.

وی درباره شرایط استعدادیابی و پشتوانه‌سازی بسکتبال ایران نیز گفت: متاسفانه پشتوانه‌سازی در بسکتبال ایران و کلا در ورزش ما آنطور که باید نیست. سرمایه‌گذاری لازم وجود ندارد و باید زمان و وقت بیشتری گذاشت تا بازیکنان آبدیده شوند.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: بسکتبال باید در آموزشگاه‌ها و مدارس جدی گرفته شود تا مثل گذشته بسکتبال خوبی را شاهد باشیم؛ چرا که نفراتی چون خود من و سایر بازیکنان نسل طلایی از درون مسابقات آموزشگاهی کشف شدیم.

او تاکید کرد: بسکتبال ایران در حال پوست‌اندازی است و همان طور که روز خداحافظی‌ام گفتم، باید صبور باشیم. تیم ملی از لیگ قوی می‌آید و برنامه‌ریزی مناسبی لازم است تا باز هم شاهد روزهای خوب برای بسکتبال ایران باشیم.

حدادی درباره تاثیر حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران نیز گفت:‌ حضور بازیکنان خارجی به ارتقای لیگ کمک می‌کند و در فصل گذشته شاهد حضور بازیکنان بهتری نسبت به دوره‌های قبل بودیم. اما جا دارد که بازیکنان سطح بالاتری را در لیگ داشته باشیم.

حدادی درباره نپذیرفتن مسؤلیت سرمربیگری تیم ملی از سوی مربیان ایرانی نیز گفت: حضور سرمربیان ایرانی ربطی به تمایل یا عدم تمایل آنها ندارد، گزینه‌های خارجی هم بررسی می‌شوند و امیدواریم یک مربی خوب بیاید و سکان هدایت تیم را در دست بگیرد. بهترین گزینه باید انتخابشود تا رشد کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از