خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
برگزاری پویش مجازی #راه_محمد در استان هرمزگان
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان از برگزاری پویش مجازی با کلید واژه راه محمد در هرمزگان خبرداد.

موسی زاهدی در آستانه سالروز ولادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت از برگزاری پویش مجازی با موضوع وحدت مسلمانان حول موضوع فلسطین و غزه و همچنین ابراز ارادت به ساحت پیامبر صلح و دوستی خبر داد.

وی تاکید کرد:وجود نبی اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم بزرگ‌ترین مایه‌ی وحدت در همه‌ ادوار اسلامی بوده است لذا انتظار می‌رود در فضای مجازی این وحدت توسط جهان اسلام فریاد زده شود.

رئيس سازمان فضای مجازی بسیج هرمزگان گفت: دشمن مایل است بین فرقه‌های اسلامی اختلاف بیندازد و بین اقوام و قشرها و گروه‌های ملت، جدایی ایجاد کند لذا ما به عنوان مسلمان آگاه و بصیر می‌بایست با ایجاد جو رسانه‌ای وحدت بخش توطئه دشمن را نقش برآب کنیم.

وی، اخوت اسلامی را یک راهبرد استراتژیک برای مقابله با تروریسم عنوان کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی موجب تغییر رفتار استکبار و کشورهای سلطه‌گر شده و می‌تواند گامی در جهت پایان جنگ و پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین باشد.

زاهدی خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی استان هرمزگان اعم از شیعه و سنی در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای ایکس توییتر و اینستاگرام برای برافراشتن پرچم وحدت و حمایت از مردم فلسطین و زنده‌نگه داشتن قدس شریف عملیاتی با کلیدواژه #راه_محمد آغاز می‌کنند.

 رئيس سازمان فضای مجازی بسیج هرمزگان، فضای مجازی را بستر تحقق وحدت آفرین عنوان کرد و گفت: همه افرادی که دستی بر فضای مجازی دارند با ابتکار عمل به اشکال مختلف با تولیدات و محتواهای شاخص در بستر فضای این ارادت به ساحت پیامبر مهربانی‌ها و وحدت شیعه و سنی باید نشان دهند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ