حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/28 | 2024/05/17

Logo

امام جمعه کیش:

یادمان شهدای غواص در جزیره کیش نصب شود

یادمان شهدای غواص در جزیره کیش نصب شود

امام جمعه کیش با تأکید بر نصب نمادی از شهدای غواص در این جزیره گفت: برکات کشورمان از شهداست.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در یادوراه شهدای غواص جزیره کیش اظهار کرد: برنامه‌ یاد و خاطره شهدا در جزیره کیش باید بسیار انجام شود تقاضا و خواهشی که دارم و پیگیری شود تحقق یابد یک نماد از شهدای غواص در جزیره کیش داشته باشیم که یادمان کنگره ملی شهدای غواص باشد.


امام جمعه جزیره کیش عنوان کرد: از ساختمان که زمان طاغوت مانده است برای موزه آثار حفظ ارزش‌های شهدای غواص به طور دائمی استفاده شود.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز مطرح کرد: هر کجا شهیدی است آنجا احیا می‌شود و قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم پیام شهدا را به نسل‌ها منتقل کنیم بر حجاب و عفاف و خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و راه شهدا را اینگونه ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا زنده‌اند به شهدا اموات نگویید شهدا حیات جاودان پیدا می‌کنند و ما نمی‌توانیم حیات شهدا را درک کنیم؛ شهدا زنده اند چونکه برکات کشورمان از آنان است و شهدا بالاترین مقام را دارند.

امام جمعه جزیره کیش با بیان اینکه وظیفه ما نسبت شهدا چیست؟ برگزاری مراسم برای شهدا و تکریم خانواده شهدا؟ خاطر نشان کرد:  اینها کافی نیست ما باید یاد آنها را زنده نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم و یادمان باشد که شهدا در چه راهی به شهادت رسیدند و جامعه خودمان را تقویت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از