حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر میناب:

برپایی جشنواره شهروند شاد در میناب

برپایی جشنواره شهروند شاد در میناب

رئیس شورای اسلامی شهر میناب از برگزاری جشنواره «شهروند شاد» به مناسبت هفته جهانی کودک خبر داد.

سیدموسی هاشم‌نسب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: کودکان، سرمایه‌های آینده جامعه هستند و برای رشد و بالندگی خود، حقوقی دارند که باید خانواده و جامعه، این حقوق را به خوبی بشناسند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در ادامه افزود: روز جهانی کودک فرصتی برای یادآوری جایگاه حقوق کودکان و نوجوانان و ورود به جهان آنها است.

 

وی گفت: کودکان دارای احساسات لطیفی هستند، این احساسات نیاز به توجه از طرف بزرگترها دارد توجهی که به کودک اثبات کند که وجودش برای اطرافیانش اهمیت دارد، آنها آسیب‌پذیرترین گروه در هر جامعه‌ای می‌باشند و نباید از نیازهای آنها به سادگی عبور کرد. 

 

هاشم‌نسب بیان داشت: در کشور عزیزمان ایران، ۱۶ مهر ماه روز کودک نام نهاده شد. کودک، تبلور حرکت، نشاط و شورانگیزی در زندگی است.آینده سازان این کشور، همین کودکانی هستند که روزی بزرگ می‌شوند و با اعتقادات دینی و اسلامی پرچم عزت و سرافرازی این مرزو بوم را به اهتزاز در می‌آورند و این روز فرخنده را به همه کودکان سرزمینم تبریک می‌گوییم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر میناب ادامه داد: به همین مناسبت و با هدف ایجاد محیط شاد برای کودکان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که هدف از برگزاری این برنامه‌ها، ایجاد نشاط و شادابی بین آنهاست که زمینه حضور آنها را در فعالیت‌های اجتماعی به همراه خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشنواره «شهروند شاد» به مدت چهار روز در بوستان‌های مکران، ملت، نارنج، فجر و کوهستان پارک با اجرای مسابقات کودکانه، اجرای موسیقی، جشن بادبادک‌ها، ایستگاه نقاشی و اهدای هدایا به کودکان از ۱۵ مهر لغایت ۱۸ مهر برگزار می‌گردد.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از