حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی:

نیازمند حمایت نهادهای فرهنگی برای تعالی دانش‌آموزان هستیم

نیازمند حمایت نهادهای فرهنگی برای تعالی دانش‌آموزان هستیم

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان گفت: برای رشد تعالی دانش‌آموزان در حوزه تربیتی نیازمند به حمایت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان صبح امروز با رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

محسن علی محمدی، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در این دیدار اظهار کرد: برای رشد تعالی دانش‌آموزان در حوزه تربیتی نیازمند به حمایت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی جهت پیشبرد اهداف این تشکل انقلابی هستیم تا شاهد تربیت جوان های طراز اول انقلابی در سطح مدارس استان باشیم.

رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس هم در این دیدارگفت: بنده و کارکنان مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری به عنوان یک خدمتگذار سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم خدمتی هرچند کوچک به جامعه دانش آموزی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری برنامه‌های متنوعی در طول هفته در سطح مدارس شهر بندرعباس دارد همواره دغدغه‌های همه خانواده‌ها تحصیل همراه با تربیت اسلامی فرزندانشان است و انجمن اسلامی دانش‌آموزی بحق که زمینه تربیتی و علم‌آموزی دانش‌آموزان در سطح مدارس را فراهم می‌کند.

وی در پایان گفت : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با توجه به ظرفیت‌های موجود آماده همکاری با تشکل انقلابی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از