حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

شهرداری‌های هرمزگان نسبت به بازگشایی معابر اقدام کنند

شهرداری‌های هرمزگان نسبت به بازگشایی معابر اقدام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، تکلیف شهرداری‌های در طرح بازآفرینی را بازگشایی معابر تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از تسنیم، محمد مرودی عصر سه‌شنبه هشتم خرداد در جلسه بررسی مسائل مرتبط با بازگشایی معابر واقع در محلات هدف، اظهار کرد: پیرو تاکیدات استاندار براساس برنامه‌های اجرایی و اولویت‌های مهم دولت در سند ۲۰۲۰ توسعه محلات، به منظور ارتقا کیفیت زیست شهری در سطح محلات مهم‌ترین تکلیف شهرداری‌ها در طرح بازآفرینی بازگشایی معابر است.

 

وی، تأثیر بازآفرینی را در مباحث کالبدی و فیزیکی شهرها چندبعدی دانست و افزود: معابر جدید علاوه بر ارزش افزوده ملکی برای مردم در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فضای سبز، ورزشی نیز ارتقا شاخص ها و توسعه سرانه در فضاهای عمومی و خدماتی را درپی دارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، اقدامات مناسب سال‌های قبل را موجب تسهیل کار در حوزه بازآفرینی شهری برشمرد و گفت: درهمین راستا اولویت کاری تمامی شهرداری ها شناسایی و بازبینی و بازگشایی معابر تعیین شده است. 

گفتنی است، در این جلسه، که باحضور شهرداران، مدیران کل دفتر امور شهری و شوراها، دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، شهرداری‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، خمیر، جناح، میناب و قشم گزارش اقدامات حوزه بازآفرینی شهری خود را ارائه کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از