حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون اجرایی علوم پزشکی هرمزگان:

بازدید نمایندگان یونیسف از هرمزگان

بازدید نمایندگان یونیسف از هرمزگان

نماینده صندوق کودکان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت از توابع شهرستان بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ دکتر رابین ناندی، نماینده صندوق کودکان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران به همراه معاون و مشاور بخش سلامت و متخصص واکسیناسیون آن سازمان باهدف بازدید از روند ارائه خدمات بهداشتی اولیه در کشور و نحوه خدمت‌رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت از توابع شهرستان بندرعباس بازدید کردند .

 معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مرکز خدمات جامع سلامت ایسین، خانه بهداشت سرریگ و مرکز جامع سلامت الهیه بندرعباس، از تمامی برنامه‌ها نظیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، واکسیناسیون، آئدس، مراقبت‌های مادر و کودک، بهداشت محیط، مامایی و سایر واحدها بازدید به عمل آمد .

 احمدی بیان کرد: در این بازدید بهورزان، پزشکان و کارشناسان برنامه روند نحوه خدمت‌رسانی اولیه بهداشتی (PHC) به مردم خصوصاً مهاجرین و نظام ارجاع بیماران به سطوح بالاتر را به بازرسان بین‌المللی ارائه کردند.

 در این بازدید دکتر محمد اسلامی به همراه دکتر مجدفر، از کارشناسان صندوق حمایت از کودکان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران و مسئولان بهداشتی استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

 در ادامه جلسه‌ای با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و معاون بهداشتی و کارشناسان مذکور در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد

 در این جلسه دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گزارش جامع از روند ارائه خدمات بهداشتی در استان، وضعیت فعلی، چالش‌های موجود و پیشنهادها جهت حمایت سازمان‌های بین‌المللی ارائه کرد که مورد استقبال مسئولان سازمان یونیسف قرار گرفت و قول مساعدت از جانب آنها در زمینه رفع چالش‌های مطرح شده در برنامه‌های مختلف بهداشتی به دانشگاه داده شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از