حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

صبح امروز انجام شد؛

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه‌های راهسازی میناب

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه‌های راهسازی میناب

استاندار هرمزگان صبح امروز به منظور بازدید از پروژه‌های راهسازی میناب، وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری هرمز؛ امروز جمعه یکم دی‌ماه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی میناب، با استقبال فرماندار و سایر مسئولان وارد این شهرستان شد. 

استاندار هرمزگان در بدو ورود به میناب با حضور در محور حکمی به تیاب، از پروژه تعریض و بهسازی این محور دو بانده بازدید و با پیمانکار این پروژه گفتگو کرد. 

این پروژه ٢١ کیلومتری در چند قطعه در حال انجام است که قطعه نخست آن به طول ۱۳۰۰ متر توسط شهرداری و قطعه دوم به طول ۱۸۰۰ متر توسط راهداری تا روستای بازیاری اجرا شده، قطعه سوم به طول ۲/۵ کیلومتر توسط راهداری با پیشرفت ۸۰ درصد در حال انجام است باند رفت این قطعه تکمیل و باند برگشت منتظر آسفالت از بازیاری تا بلبلی است.

 قطعه چهارم این پروژه نیز به طول پنج کیلومتر در مرحله خاکریزی از بلبلی تا ماهشهران با پیشرفت ۳۰ درصد و باقیمانده مسیر به طول ۹/۵ کیلومتر منتظر تامین و تخصیص اعتبار است.

بازدید استاندار از پروژه تعریض و بهسازی جاده میناب-سندرک-بشاگرد 

در ادامه سفر استاندار هرمزگان به شرق استان و بازدید از پروژه‌های راهسازی، مهدی دوستی با همراهی فرماندار میناب و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پروژه تعریض و بهسازی جاده میناب - سندرک - بشاگرد از هفت به ١١ متر بازدید کرد. 

طول کل این مسیر ۵۵ کیلومتر از محدود راهداری قبل از دانشگاه آزاد تا محدوده شهر سندرک است، این پروژه مهم راهسازی در شرق استان در چندین قطعه در حال اجرا است، قطعه اول به طول ۱/۵ کیلومتر از محدوده شهر تا دانشگاه انجام نشده که مقرر شد این قطعه تعیین تکلیف و اجرای آن به راهداری سپرده شود، قطعه دوم به طول ۱/۵ کیلومتر از دانشگاه تا ابتدای کار کرم زاده خاکریزی انجام شده و در حال انجام است. 

قطعه سوم به طول ۶/۵ کیلومتر انجام شده و به بهره‌برداری رسیده، قطعه چهارم ۸ کیلومتر (از کارخانه آسفالت کرم‌زاده تا ورودی کریان) با پیشرفت ۶٠ درصدی در حال انجام است، باقیمانده مسیر به طول ۳۹ کیلومتر نیز نیازمند تأمین و تخصیص اعتبار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از