حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول بسیج سازندگی رودان خبر داد:

اهدای ۲۴۳ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان رودانی

اهدای ۲۴۳ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان رودانی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان از اهدای ۲۴۳ دستگاه کولر گازی به خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری «هرمز» با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان تعداد ۲۴۳ کولر گازی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
 وی افزود: از این تعداد کولر ۷۲ دستگاه در بخش جغین، ۴۵ دستگاه در بخش رودخانه و ۱۲۶ دستگاه نیز در بین نیازمندان بخش مرکزی و بیکاه توزیع شد.
 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با اشاره به فعالیت ۵۰ گروه جهادی در این شهرستان بیان کرد: جهادگران بسیجی و بسیج سازندگی این شهرستان در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و عمرانی با بهره‌گیری از گروه‌های جهادی فعال، خدمات خوبی به محرومین ارائه می‌کند و در تمامی زمینه‌های خدمت‌رسانی به جامعه و مناطق محروم هستند و یکی از مأموریت‌های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه است.
 به گفته سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران؛ در سی و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و در قالب نذر خدمت به نیابت از رئیس‌جمهور شهید و یاران شهیدش تعداد ۵ هزار دستگاه کولر گازی بین نیازمندان جنوب کشور توزیع می‌شود که سهم استان هرمزگان از این تعداد، یک هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر گازی است. 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از