حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

طی مراسمی برگزار شد؛

اهدای هدیه مقام معظم رهبری به مدال‌آوران هرمزگانی

اهدای هدیه مقام معظم رهبری به مدال‌آوران هرمزگانی

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از مدال آوران مسابقات آسیایی تجلیل و هدیه مقام معظم رهبری به آنها اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز؛ به نقل از فارس؛ در این مراسم مظفر مهری خادمی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه ورزشکاران و تاکید آن مقام عظمی که فرمودند: ( ایران قوی باید وزرش قوی داشته باشد)، اظهار کرد: در دولت دوازدهم ۱۲۴ زمین ورزشی در استان وجود داشت که در دولت سیزدهم به ۲۵۴زمین در روستاها و شهرستان‌ها رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: اعتبارات تمامی پروژه‌های ناتمام با مساعدت استاندار، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان، تامین شده است و می‌توان گفت: در برخی حوزه‌ها شاهد رشد ۱۰ برابری اعتبارات بوده‌ایم.

گفتنی است  در این مراسم از اسلام جاهدی دارنده مدال طلای قایقرانی پارا آسیایی هانگژو،  امید ذاکری دارنده مدال نقره بازی‌های پارا آسیایی هانگژو، هدیه کاظمی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو و فرزانه حیدری دارنده مدال نقره والیبال نشسته بانوان کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو با اعطای هدایای مقام معظم رهبری تجلیل شد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از