حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

انهدام باند حرفه‌ای سارقان به‌عنف خودرو در هرمزگان

انهدام باند حرفه‌ای سارقان به‌عنف خودرو در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۸ عضو باند حرفه‌ای سارقان به عنف خودرو و مال‌خر در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند ۵ نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو و سه نفر مال‌خر را در سطح شهر بندرعباس شناسایی که پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: این سارقان که متشکل از ۵ مرد بودند، به‌عنوان مسافر، خودروهای مسافربر سواری را دربست کرده و با تهدید رانندگان، اقدام به سرقت خودرو آنان نموده و متواری می‌شدند.   

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری سه مال‌خر دراین‌رابطه، افزود: در این عملیات ضربتی سه دستگاه خودرو سرقتی به همراه یک قبضه کلت کمری، دوتیغه خشاب، نه تیر جنگی و یک عدد چاقو از ید سارقان کشف شد.   

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس و مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مسافر بر و آژانس‌ها ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، از سوار نمودن مسافران مشکوک و قبول مواد خوراکی از مسافران خودداری نموده و در صورت مشاهده رفتار مشکوک از مسافران دربستی گروهی و چندنفره سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از