حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

انقلاب اسلامی با اعتماد به مردم ماندگار است
سخنران گرامیداشت هشتم شهریور در بندرعباس:

انقلاب اسلامی با اعتماد به مردم ماندگار است

سخنران گرامیداشت هشتم شهریور در بندرعباس: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که امامین انقلاب ولو به مصلحت به مردم دروغ نگفته‌اند و به نظر مردم اهتمام دارند و داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام مصطفی فرهاد‌زاده چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور که در مسجد مهدی موعود بندرعباس برگزار شد، با اشاره به هفته دولت و گرامی‌داشت شهدای دولت شهید رجایی و باهنر و رئیسی و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وقتی که شهید مطهری به پاریس رفت و به ایران بازگشت، از او پرسیدند امام را چگونه یافتی؟ در پاسخ گفت: من دوازده سال شاگرد این مرد بودم و سه ویژگی در امام (ره) دیدم، نخست «امن بهدفه» این مرد به هدفی که دارد ایمان دارد و دست‌بردار هدف خود نیست و سنگ هم از آسمان ببارد کوتاه نمی‌آید و در رسیدن به هدف یاری خدا را استمداد می‌طلبد و خدا به او کمک خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: دومین ویژگی در عزم راسخ امام (ره) در پیروزی انقلاب «امن بقومه» بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به مردم ایران ایمان دارد و امام راحل در سال ۴۲ سربازان خود را در گهواره‌ها می‌داند و بعد از گذشت سالیان در صحنه انقلاب دیدید که همان ۱۶ و ۱۷ سال‌ها در صحنه انقلاب و جنگ چه آثاری از خود نشان دادند که دنیا در حیرت فرو رفت.

مدرس دانشگاه‌های هرمزگان اضافه کرد: در ۱۲ بهمن سال ۵۷ رسانه ملی امام (ره) را در هواپیما نشان می‌دهد و صندلی دونفره اما بغل‌دستی را نشان نمی‌دهد، آن فرد کیست، صادق قطب‌زاده، مشاور و مترجم امام (ره) آمده که بگوید جمهوری خلق ایران، جمهوری دموکراتیک، جمهوری ایران اما امام راحل فرمود جمهوری اسلامی ایران نه یک جمله کم و نه زیاد، اما همان آدم مشخص شد خائن است و دستگیر شد.

فرهاد زاده بیان کرد:  سومین ویژگی امام (ره) «امن بسبیله» به ایران و ظرفیت‌های و پتانسیل نیروی انسانی خود ایمان دارد می‌فرماید راه همین است که راه حسین است و ما حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را نه‌تنها با جنگ و خون و خونریزی و توپ و تفنگ و تانک آنها را در بدر نکردیم؛ بلکه ما با توسل به خاندان آل الله و اشک و گریه بر حسین و خاندان او اثر انقلاب خود را در بین مردم کاشتیم و نهادینه کردیم.

وی همچنین اظهار کرد: امام باایمان و تقوا و همراهی مردم توانست ریل انقلاب را پیش ببرد و این انقلاب مثل قطاری است که برخی از ایستگاه سوار شدند و برخی نیز پیاده شدند و این رفت‌وآمدها در دموکراسی انتخابات و احکام رهبر انقلاب وجود دارد و اصل وجود و تثبیت انقلاب و ماندگاری و استوار بودن انقلاب است و تا این انقلاب به درخت تنومندتری مبدل شود.

کارشناس مذهبی گفت: وقتی می‌گویند انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد نه اینکه ما دخالت در دیگر ممالک بکنیم؛ بلکه به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب مثل گلی است که بوی گل به مشام اطرافیان رسیده و با بوکشیدن آن سرشار از طراوت و شادابی می‌کند. 

فرهاد زاده ابراز داشت: در کتاب دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری سه انقلاب را با انقلاب ایران مقایسه کرده است که نخست انقلاب کبیر فرانسه است که از اهداف خود دور شد و دومین انقلاب اکتبر شوروی که انقلاب تبدیل به دیکتاتوری استالین شد و سومین انقلاب الجزایر که هیچ‌کدام بر اساس اعتماد به مردم ماندگار نشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که امامین انقلاب ولو به مصلحت به مردم دروغ نگفته‌اند اگر دولتمردان که سکان اجرایی کشور را دردست‌داشتن دروغی را به‌عمد یا سهو به مردم گفتند؛ ولی امامین انقلاب با مردم صادق بودند و به نظر مردم اهتمام دارند و داشتند . 

سخنران گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در بندرعباس گفت: این مقایسه انقلاب‌ها با ایران است که شاید خیلی‌ها امروزه به‌راحتی از کنار آن رد می‌شوند و تأملی ندارند بر اساس بی‌بصیرتی و نبود آگاهی است و باعث رواج خواست دشمن در بین مردم می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از