حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

در راستای توسعه آبرسانی؛

انشعاب ۵۵ خانوار در روستای چاکرته نصب شد

انشعاب ۵۵ خانوار در روستای چاکرته نصب شد

در راستای توسعه شبکه آبرسانی، انشعاب ۵۵ خانوار روستای چاکرته بخش فین نصب شد.

به گزارش شبکه حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با پیگیری دادگستری بخش فین و اداره آب و فاضلاب و دهیاری روستای چاکرته، صبح امروز آئین توسعه شبکه آبرسانی با حضور رئیس دادگستری بخش فین و دیگر مسئولان بخش و شهر برگزار انشعاب ۵۵ خانوار خانوار نصب شد.

 رئیس دادگستری بخش فین در حاشیه این آئین، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در خصوص توسعه شبکه آب رسانی به روستای چاکرته گفت: پیرو درخواست مردم روستای چاکرته در خصوص عدم توسعه شبکه و فقدان انشعاب که مشکلات فراوانی برای خانوار این روستا ایجاد کرده بود و سعی بر این بود که مشکل آب شرب روستای چاکرته حل شود لذا با پیگیری دادگستری و تلاش اداره آب و فاضلاب فین با لوله‌گذاری بیش از ۱۸۰۰ متر توسعه شبکه و واگذاری کل انشعاب به مردم این روستا انجام شد.

موسوی در ادامه افزود: ملاک ارزیابی شایستگی و کفایت کارگزاران، رفع نیازها و خدمت‌رسانی و کار آمدی آنها است، باید کار آمد باشند و خدمت‌رسانی کنند و چه خدمتی بهتر از اینکه نیازهای اولیه و ضروری مردم مرتفع گردند.

در پایان، رئیس دادگستری بخش فین از زحمات و تلاش‌های رئیس اداره آب و فاضلاب بخش فین، دهیار و شورای روستای چاکرته و مسئولان بخش قدردانی و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از