حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

انتقال فاضلاب بلوار جمهوری بندرعباس به پایان رسید

انتقال فاضلاب بلوار جمهوری بندرعباس به پایان رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس با تأمین اعتبار مورد نیاز به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان؛ عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه عملیات احداث این خط به دلیل ترافیک بلوار جمهوری اسلامی از نیمه شب تا ۶ صبح انجام می‌شد، افزود: برخورد با خط انتقال آب از شرق به غرب و عبور عرضی از این خطوط، برخورد با خطوط مخابرات و فیبر نوری، خطوط برق و... باعث شد تا زمان بیشتری صرف اجرای پروژه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: علیرغم این مصائب و با بکارگیری تیم‌های تخصصی و هماهنگی با مجموعه‌های مرتبط با تأسیسات، خوشبختانه عملیات مذکور بدون حادثه به اتمام رسید.

حمزه‌پور گفت: اجرای این پروژه کمک شایانی به جمع آوری فاضلاب شهری بندرعباس خواهد کرد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۲۰میلیارد ریال عنوان کرد که جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از اجرای آن بهره‌مند شدند.

وی در پایان، توجه به خواسته‌های مردمی و تحقق آن را برخواسته از سیاست دولت مردمی دانست و گفت: خوشبختانه این پروژه با تکیه بر شعار دولت سیزدهم و تأکید بر تسریع در تحقق خواسته مردم از سوی استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه به سرانجام رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از