حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه رودان:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و جمهوریت نظام را مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه این حاجی آباد بعد از توصیه به تقوا به اهمیت و جایگاه مسجد پرداختند و اینکه طبق فرمایش قرآن کریم، انسانهای با ایمان و کسانی که اهل اقامه نماز و زکات هستند توفیق آبادانی مسجد را پیدا می‌کنند و طبق روایات نفس کشیدن در مسجد سبب بدست آوردن ثواب و از بین بردن گناهان می‌شود و هر کسی بتواند چراغی را در مسجد روشن کند خداوند متعال گناهان هفتاد سال او را می‌بخشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری افزود: در دهه آخر شعبان که دهه تکریم مساجد هست باید مساجد را تطهیر کنیم و مشکلات و نواقص آن را برای ماه مبارک رمضان برطرف کنیم.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه دوم به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ساعات اولیه رأی دادن پرداختند که آقا فرمودند«فاستبقوا الخیرات» در کار خیر سبقت بگیرید و هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و هر تعدادی که باید رأی بدهید به همان تعداد رأی بدهید نه کمتر، و چشم بسیاری از مردم جهان به این انتخابات شماست و تأثیر زیادی دارد و حضور پر رنگ مردم سبب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان می‌شود.


وی بیان داشتند: انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و جمهوریت نظام را مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌کند.


امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد افزود: نمایندگان مجلس با روحیه انقلابی، ترجیح مصالح نظام و منافع ملی و منافع شخصی و حزبی را باید در اولویت کاری خود قرار دهند و دشمنان با تمام توان بر ضد ایران کار می‌کنند ۵۰۰ شبکه علیه انتخابات سخن پراکنی می‌کنند و به فرموده شهید ابراهیم همت «جبهه خودی آن جایی است که دشمن آن را بمب باران می‌کند ».


حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری گفت: صهیونیستها به دنبال طرح ممنوعیت حضور مردم در مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان هستند که خود همین یک چالش جدید و یک انتفاضه قوی‌تری را بر علیه آنها رقم خواهد زد.


امام جمعه حاجی‌آباد بیان کرد‌: اروپایی‌ها برای دفاع از کشتی‌های خود در دریای سرخ حضور پیدا می‌کنند البته با آمریکایی‌ها ائتلافی ندارند و این نتیجه حمایت‌ها از نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و حمایت از جنایت‌های اسرائیل و آمریکاست.


وی همچنین به مناسبت روز احساس و نیکوکاری‌ توصیه کرد که الگوی خود را اهل بیت(ع) قرار دهیم که به فقراء کمک می‌کردند و به بهانه اینکه وظیفه حکومت است نباید فقراء و ایتام را فراموش کنیم مخصوصاً در ماه مبارک رمضان.


امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد بیان کرد: به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی است که روایات زیادی در باب اهمیت آن داریم و هرساله مقام معظم رهبری با کِشت درخت به اهمیت آن می‌پردازد و بر همه ماست که از محیط زیست محافظت کنیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از