حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

امام جمعه شهرستان پارسیان:

انتخابات روز جشن ملی ماست

انتخابات روز جشن ملی ماست

امام جمعه پارسیان گفت: انتخابات عرصه آزمایش تقوای ماست باید گزینه اصلح را انتخاب کنیم و با نیت کمک به تقویت بنیه اسلام به او رای بدهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارسیان گفت:دشمن هیچ زمان خیر ما را نمی‌خواهد، اگر او از کسی یا فعلی تعریف کرد باید بدانیم در آن فرد یا آن فعل اشکالی وجود دارد.

 دو اصل (تقوا وصبر ) ضامن نجات و پیروزی ما بر دشمنان می‌باشد

وی  افزود: انتخابات عرصه آزمایش تقوای ماست باید گزینه اصلح را انتخاب کنیم و با نیت کمک به تقویت بنیه اسلام به او رای بدهیم.

 

 اسماعیل‌نیا در خطبه دوم به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امروز چشم جهان نظاره‌گر ماست، شهید رئیسی امروز ما را می‌بیند که چگونه برای استمرار راه او اقدام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: قوام نظام اسلامی با مشارکت مردم است، انتخابات جشن ملی ماست، انتخابات باید وحدت آفرین باشد نه اختلاف افکن.

امام‌جمعه پارسیان بیان کرد: مردم با چشم باز و با بصیرت و بر اساس برنامه‌ها، اظهار نظرها و مشاوران و اطرافیان، اصلح کسی که با برنامه‌تر جهادی‌تر و به اندیشه امامین انقلاب نزدیکتر است را انتخاب کنند.

وی گفت: همه کاندیداها و هواداران آنها باید به نتیجه انتخابات گردن نهند و شنبه ۱۶ تیر ماه روز برادری و مهربانی و وحدت ما باشد.

اسماعیل‌نیا مطرح کرد: دولت جدید باید با نیروهای انقلابی و مومن تشکیل شود و راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی به آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف پرداخت وضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای اقامه باشکوه عزای حسینی امر به معروف را یکی از مهم‌ترین واجبات الهی دانست و گفت: امام حسین(ع) شهید راه امر به معروف است شیعیان و محبان سیدالشهدا(ع) باید واجب فراموش شده، امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنند.

وی ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و گفت: حجاب از ضروریات همه ادیان و مذاهب است مردم باید بیش از دولت‌ها مدافع حجاب باشند.

 امام جمعه شهرستان پارسیان به ۱۶ تیر روز مالیات اشاره کرد و افزود: دولت باید بخشی از مالیات اخذ شده از شرکت‌های مستقر در منطقه اقتصادی پارسیان را برای آبادانی و رفع مشکلات شهرستان در این منطقه هزینه کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از