اجتماعی ,اجتماعی
|
- شماره خبر : 2177
1402-12-02 08:41
https://hormoz.ir/short/VMmOl
مدیر بیمه دی هرمزگان خبر داد:
امکان بهرهمندی از بیمه تکمیلی درمانی خانواده
افتتاح دفتر زیارتی وعده صادق در بندرعباس
دفتر خدمات زیارتی وعده صادق در بندرعباس با حضور مسئولان و مردم شهر بندرعباس افتتاح شد.
برگزاری همایش وحدت رمز همبستگی در بندرعباس
همایش وحدت رمز همبستگی باحضور علمای اهل سنت و شیعه در سالن اجتماعات حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد.
رژه حافظان خلیجفارس در بندرعباس
رژه اقتدار نیروهای مسلح در کنار آبهای نیلگون خلیجفارس با حضور یگانهای هوایی، زمینی و دریایی در بندرعباس برگزار شد.
جشنهای هفته وحدت در بندرعباس
همزمان با شروع هفته وحدت جشنهایی به همت اهالی محله پیامبراعظم (ص) و فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با حضور مردم برگزار شد.
حضور مردم در نمایشگاه پاییزه ویژه مدارس
مردم حضوری پرشور در نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و تهیه اقلام مورد نیاز دانشآموزان دارند.
برگزاری اجتماع دانشجویی آرمان آزادی در بندرعباس
اجتماع دانشجویی آرمان آزادی با محوریت گرامیداشت سالگرد ۲ شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس و شهدای جبهه مقاومت با حضور سردار نوعی اقدم، غلامرضا صنعتگر و دانشجویان استان برگزار شد.
بازدارندگی ایران نتیجه دفاع مقدس است
امامجمعه بندرعباس گفت بازدارندگی امروز ایران اسلامی نتیجه دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان است.
جشن شروع سال تحصیلی مدرسه مسجد محور
مدرسه مسجدمحور رهروان شهدا جشن سال تحصیلی جدید را با حضور دانشآموزان برگزار کرد.
برپایی عزای شهدای مقاومت در حاجیآباد
مردم حاجیآباد برای شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت مراسم عزاداری برگزار کردند.
سهشنبه را با قرائت صفحه ۳۲۹ آغاز میکنیم
امروز را با صفحه ۳۲۹ قرآن کریم سوره انبیا جزء ۱۷ آغاز میکنیم.
امتهای اسلامی باید وحدت داشته باشند
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با علمای اهل سنت و تشییع بیان کرد: امتهای اسلامی باید وحدت داشته باشند.
نهال وحدت در حوزه علمیه جاسک کاشته شد
نهال وحدت با حضور حجتالاسلام والمسلمین محمد عبادیزاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و جمعی از علمای اهلسنت و شیعه در حوزه علمیه جاسک کشت شد.
اهدا ۱۰۰۰دستگاه لوازم ضروری به مددجویان هرمزگانی
با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در مصلی بزرگ بندرعباس رزمایش اهدای ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان و ۵۰ هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت پوشه کمیته امداد در قالب رزمایش بزرگ جهبه مقاومت برگزار شد.
تقدیر و حمایت مردم بندرعباس از اقتدار سپاه
مردم غیور و ولایتمدار بندرعباس در راستای حمایت و تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات موفق و غرور آفرین وعده صادق ۲ در جوار گلزار شهدا این شهر اجتماع نمودند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
دیدار پالایش نفت بندرعباس و پیکان تهران
فوتبال لیگ دسته یک کشور دیدار تیم پالایش نفت بندرعباس و پیکان تهران با نتیجه مساوی به پایان رسید.
هرمزگانیها اقدامات رژیم غاصب در لبنان محکوم کردند
مردم هرمزگان اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را در لبنان را محکوم کردند.
اهمیت مردم غزه برای مسلمانان ایران و جهان
رسانههای غربی با سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به توجیه و حمایت از این رژیم اشغالگر میپردازند.
ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی
ائمه جمعه هرمزگان در خطبههای نمازجمعه این هفته، بیان کردند: یکی از ضروریات امت اسلامی ایجاد وحدت برای همبستگی و دوری از تفرقه است و دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار برای مردم ایران است.
واکسیناسیون ۲۰ هزار راس دام در بندرلنگه
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: بیش از ۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین با اجرای رزمایش بزگ دامپزشکی جهاد فاطمی در شهرستان بندرلنگه این استان واکسینه شدند.
خوی وحشیگری اسرائیل غاصب باری دیگر نمایان شد
رئیس شورای اسلامی بندرعباس گفت: در روزهای اخیر شاهد این هستیم که خوی وحشیگری اسرائیل غاصب بار دیگر نمایان شده است و دست به نسلکشی در لبنان، فلسطین و غزه زده است.
مدیر بیمه دی هرمزگان با بیان اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرارداد این بیمه قرار دارند، گفت: امکان بهرهمندی از بیمه تکمیلی درمانی خانواده در هرمزگان فراهم شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سیدمحمد حسینی صبح امروز در نشست خبری سالروز تأسیس بیمه دی به معرفی این بیمه در سطح کلان کشوری پرداخت و گفت: شرکت بیمه دی از سوم اسفندماه سال ۱۳۸۴ در کشور تأسیس شد و عمده سهام این بیمه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بنیاد شهید و امور ایثارگران ( هلدینگهای مرتبط با بنیاد و بعضی از سهام نیز به صورت حقیقی و مربوط به خانواده شهدا) متعلق است.
وی از بیمه دی به عنوان بنگاه اقتصادی و بازرگانی و بیمهای ارزشی یاد کرد و افزود: چون این شرکت وابسته به یکی از ارکان ارزشی نظام جمهوری است.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی از سال ۱۳۹۶، قرارداد درمان بیمه بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا و جانبازان را منعقد کرد، گفت: تا قبل از این، نزد بیمه ایران بود.
حسینی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرارداد بیمه دی قرار دارند، تصریح کرد: این قراردادها جزو بزرگترین قراردادهای بیمه تکمیلی درمانی در صنعت بیمه هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه دی در سطح کشور، ۴۸ شعبه و یکهزار و ۳۰۰ نمایندگی دارد، افزود: درحال حاضر بیش از ۲۰ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان در صنعت بیمه کشور، توسط بیمه دی خدمات دریافت میکنند که این با توجه به شرکتهای متعدد بیمهای، درصد بسیار بالایی است و بیانگر جایگاه بزرگ بیمه دی است.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه گفت: این شرکت با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور قرارداد دارد که باز هم به برکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حضور خانواده معظم شهدا سبب شده تا با این تعداد مرجع درمانی در سطح کشور منعقد شود که این نیز اعتباری دیگر برای شرکت بیمه دی است.
حسینی اضافه کرد: به برکت حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت بیمه دی در حوزه توانگری مالی در سطح یک شرکتهای بیمهای کشور قرار دارد، درحال حاضر نیز بر اساس آمار منتشرشده توسط سازمان بورس و همچنین بیمه مرکزی، شرکت بیمه دی بین ۵ شرکت صنعت بیمه رقابت میکند که این نیز نشان دهنده جایگاه رفیع و معتبر به شرکت بیمه دی است.
وی تأکید کرد: ارزشهای کسب شده توسط شرکت بیمه دی به برکت قراردادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تلاش و کوشش همکاران در این شرکت است.
مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان گفت: این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال خود یا به عبارتی الکترونیکسازی و به خاطر چشمانداز و ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان، یک سامانه تحت عنوان «دیدار» را طراحی کرده است و خانواده معظم شهدا با ورود به این سامانه، در هر لحظه و هر جایی، از خدمات دیجیتال بیمهای بهرهمند خواهند شد. بیمهشدگان میتوانند برای دریافت این نوع خدمات *۱۶۷۱# را شمارهگیری کنند، یا از طریق کافه بازار یا مایکت نیز به خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی دست یابند.
حسینی بیان داشت: این اپلیکیشن با هدف صرفهجویی در وقت، سادهتر شدن فرآیند خرید بیمهنامه، مشخص بودن روند پرداخت خسارتها و دسترسی سادهتر به آدرس شعب و یا مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی، در دسترس مشتریان قرار گرفته است و افراد تحت پوشش در هر ساعت از شبانهروز و هرجایی که باشند، میتوانند با یک کلیک از طریق «دیدار»، اعلام خسارت کنند، مراکز خدمات حضوری را بیابند، بیمهنامه جدید بخرند.
وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع شرکت بیمه دی به جامعه هدف این شرکت گفت: بیمه دی به گونهای برنامهریزی کرده تا قدرت خرید مردم در بخشهای مختلف، نیازهای صنایع و همچنین سازمانها ادارات شرکتها و اشخاص حقیقی حقوقی به نوعی قابل دسترسی باشد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: شاید شرکت بیمه دی تنها شرکت بیمهای یا جز معدود شرکتهایی هست که «بیمه تکمیلی درمان انفرادی» را در راستای حمایت از مردم و اجرای مسئولیت اجتماعی خود را پایهگذاری و اجرا کرد. لذا از اصحاب رسانه تقاضا دارم حتما این موضوع مهم را به مردم اطلاعرسانی کنند، مردمی که شاید بابت بیماریهای که مبتلا هستند، با توجه به شرایط درمان و هزینههای درمانی، هزینههای مضاعفی محتمل میشوند. البته این بیمه را حتی افرادی که فاقد بیمه پایه باشد، میتواند از خدمات این بیمه به صورت مستقل استفاده کند.
حسینی گفت: به مناسبت سالروز تأسیس بیمه دی؛ بخشنامهای در خصوص بیمه درمان تکمیلی خانواده دریافت کردیم که از امروز آغاز شده و پرداخت حق بیمه به صورت نقد و اقساط با شرایط خیلی خوب میباشد، این خدمت نیز در راستای حمایت از خانوادههاست که خیلی از مردم پیگیر این بیمه بودند، شاید جزو محدود شرکتهایی است که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، تعاریف بیمههای درمانی و خدماتی کشور، نگاه بسیار ویژهای دارد، ولی چون مردم مطلع نیستند از این مزایا بهرهمند نشدند.
وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی اذعان داشت: این شرکت در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی جزو شرکتهای پیشتاز هست و به جدیت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمهای به پیش میرود، به گونهای که در طول یک سال گذشته، رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم، امیدوارم در سالهای آینده، به طور کامل به شرکتی تبدیل شود که بدون حضور مردم، خدمات بیمهای بصورت الکترونیکی ارائه دهد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در این بخش از سخنان خود به تشریح فعالیتهای ارائه شده در استان به جامعه هدف پرداخت و گفت: به دلیل وجود قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت بیمه دی، میز خدمت در شهرستانهایی مثل کیش، پارسیان، حاجیآباد، میناب و بندرلنگه، برپا شده تا خانواده شهدا، اسناد خود را تحویل و کار پرداخت انجام میگیرد. اگرچه در
وی از بیمه دی به عنوان بنگاه اقتصادی و بازرگانی و بیمهای ارزشی یاد کرد و افزود: چون این شرکت وابسته به یکی از ارکان ارزشی نظام جمهوری است.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی از سال ۱۳۹۶، قرارداد درمان بیمه بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا و جانبازان را منعقد کرد، گفت: تا قبل از این، نزد بیمه ایران بود.
حسینی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرارداد بیمه دی قرار دارند، تصریح کرد: این قراردادها جزو بزرگترین قراردادهای بیمه تکمیلی درمانی در صنعت بیمه هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه دی در سطح کشور، ۴۸ شعبه و یکهزار و ۳۰۰ نمایندگی دارد، افزود: درحال حاضر بیش از ۲۰ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان در صنعت بیمه کشور، توسط بیمه دی خدمات دریافت میکنند که این با توجه به شرکتهای متعدد بیمهای، درصد بسیار بالایی است و بیانگر جایگاه بزرگ بیمه دی است.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه گفت: این شرکت با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور قرارداد دارد که باز هم به برکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حضور خانواده معظم شهدا سبب شده تا با این تعداد مرجع درمانی در سطح کشور منعقد شود که این نیز اعتباری دیگر برای شرکت بیمه دی است.
حسینی اضافه کرد: به برکت حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت بیمه دی در حوزه توانگری مالی در سطح یک شرکتهای بیمهای کشور قرار دارد، درحال حاضر نیز بر اساس آمار منتشرشده توسط سازمان بورس و همچنین بیمه مرکزی، شرکت بیمه دی بین ۵ شرکت صنعت بیمه رقابت میکند که این نیز نشان دهنده جایگاه رفیع و معتبر به شرکت بیمه دی است.
وی تأکید کرد: ارزشهای کسب شده توسط شرکت بیمه دی به برکت قراردادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تلاش و کوشش همکاران در این شرکت است.
مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان گفت: این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال خود یا به عبارتی الکترونیکسازی و به خاطر چشمانداز و ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان، یک سامانه تحت عنوان «دیدار» را طراحی کرده است و خانواده معظم شهدا با ورود به این سامانه، در هر لحظه و هر جایی، از خدمات دیجیتال بیمهای بهرهمند خواهند شد. بیمهشدگان میتوانند برای دریافت این نوع خدمات *۱۶۷۱# را شمارهگیری کنند، یا از طریق کافه بازار یا مایکت نیز به خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی دست یابند.
حسینی بیان داشت: این اپلیکیشن با هدف صرفهجویی در وقت، سادهتر شدن فرآیند خرید بیمهنامه، مشخص بودن روند پرداخت خسارتها و دسترسی سادهتر به آدرس شعب و یا مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی، در دسترس مشتریان قرار گرفته است و افراد تحت پوشش در هر ساعت از شبانهروز و هرجایی که باشند، میتوانند با یک کلیک از طریق «دیدار»، اعلام خسارت کنند، مراکز خدمات حضوری را بیابند، بیمهنامه جدید بخرند.
وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع شرکت بیمه دی به جامعه هدف این شرکت گفت: بیمه دی به گونهای برنامهریزی کرده تا قدرت خرید مردم در بخشهای مختلف، نیازهای صنایع و همچنین سازمانها ادارات شرکتها و اشخاص حقیقی حقوقی به نوعی قابل دسترسی باشد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: شاید شرکت بیمه دی تنها شرکت بیمهای یا جز معدود شرکتهایی هست که «بیمه تکمیلی درمان انفرادی» را در راستای حمایت از مردم و اجرای مسئولیت اجتماعی خود را پایهگذاری و اجرا کرد. لذا از اصحاب رسانه تقاضا دارم حتما این موضوع مهم را به مردم اطلاعرسانی کنند، مردمی که شاید بابت بیماریهای که مبتلا هستند، با توجه به شرایط درمان و هزینههای درمانی، هزینههای مضاعفی محتمل میشوند. البته این بیمه را حتی افرادی که فاقد بیمه پایه باشد، میتواند از خدمات این بیمه به صورت مستقل استفاده کند.
حسینی گفت: به مناسبت سالروز تأسیس بیمه دی؛ بخشنامهای در خصوص بیمه درمان تکمیلی خانواده دریافت کردیم که از امروز آغاز شده و پرداخت حق بیمه به صورت نقد و اقساط با شرایط خیلی خوب میباشد، این خدمت نیز در راستای حمایت از خانوادههاست که خیلی از مردم پیگیر این بیمه بودند، شاید جزو محدود شرکتهایی است که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، تعاریف بیمههای درمانی و خدماتی کشور، نگاه بسیار ویژهای دارد، ولی چون مردم مطلع نیستند از این مزایا بهرهمند نشدند.
وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی شرکت بیمه دی اذعان داشت: این شرکت در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی جزو شرکتهای پیشتاز هست و به جدیت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمهای به پیش میرود، به گونهای که در طول یک سال گذشته، رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم، امیدوارم در سالهای آینده، به طور کامل به شرکتی تبدیل شود که بدون حضور مردم، خدمات بیمهای بصورت الکترونیکی ارائه دهد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان در این بخش از سخنان خود به تشریح فعالیتهای ارائه شده در استان به جامعه هدف پرداخت و گفت: به دلیل وجود قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت بیمه دی، میز خدمت در شهرستانهایی مثل کیش، پارسیان، حاجیآباد، میناب و بندرلنگه، برپا شده تا خانواده شهدا، اسناد خود را تحویل و کار پرداخت انجام میگیرد. اگرچه در
شهرستانها شعبه نداریم ولی نمایندگان شرکت بیمه دی با اختیارات کامل در راستای جذب بیمهنامه و ارائه خدمات در این شهرستانها مستقرند.
حسینی با بیان اینکه شرکت بیمه دی از حالت سنتی خارج و به سمت و سوی ارائه خدمات الکترونیکی به پیش میرود، یادآور شد: بیمهشدگان از هر
نقطه از استان هرمزگان میتوانند با ورود به سامانه «دیدار» و یا از طریق شماره تلفن ۱۶۷۱ که به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگو است از مزایای این بیمه مطلع و بهرهمند شوند، البته فلسفه راهاندازی این شماره تلفن، نیز راهنمایی مردم از مزایای این بیمه است.
وی همچنین به قرارداد شرکت ارزیابی خسارت در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این شرکت در زمینه اتومبیل فعالیت دارند و در شهرستانهای مختلف، کارشناس تعیین کرده و خسارات تصادفات در سطح استان را پوشش بیمهای میدهند.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان همچنین گفت: در استان هرمزگان حدوداً ۱۰ هزار بیمهشده بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مختلف بیمه بهرهمندند، ۲۷۰ مرکز درمانی، طرف قرارداد این شرکت بیمهای هستند، به دنبال احیای قرارداد برخی از این مراکز هستیم.
حسینی ادامه داد: شرکت بیمه دی با تمام بیمارستانهای دولتی سراسر استان هرمزگان قرارداد بیمهای منعقد کرده است که فکر کنم هیچ شرکت بیمهای، چنین ظرفیتی ندارد. اکثر درمانگاههای نظامی و متعلق به نیروهای مسلح در سطح استان، مکلف کردهاند که با شرکت بیمه دی قرارداد منعقد کنند.
وی افزود: یکی از دلایل اصلی که مسئولیت شرکت بیمه دی را پذیرفتم این است که خودم از خانواده شهدا هستم و علاقه خاص و ویژه و همچنین نگاه جهادی به خدمت در مناطق محروم دارم، از مراجع درمانی و آنهایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران و یمه دی در ارتباط هستند خواهش میکنم نگاه خدمت بیمنت و خالصانه به خانواده شهدا را بیش از پیش تقویت کنند و صرفا نگاه مادی به خدمات بیمهای این خانوادهها نداشته باشند، چراکه آنان شهدا و جانبازان و ایثارگران بر گردن همه ما حق دارند، حداقل مسئولیت اجتماعی و عاطفی در کنار خدمات بیمهای داشته باشیم که اگر زمان واریز کم و زیاد داشت لغو قرارداد صورت نگیرد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان با بیان اینکه هزینههای مستقیم بیمهشدگان در مدت زمان کمتر از هفت روز پرداخت میشود، تصریح کرد: درحالی که تا قبل از این، این روند خیلی طولانی بوده است. با نگاه کلان شرکت بیمه، هزینههای درمانی تا پایان آذرماه به مراجع درمانی نیز به طور کامل پرداخت شده است و هیچ مراجع درمانی از بیمه دی مطالبه ندارد، در صورتیکه در گذشته به مدت ۶ الی یکسال تأخیرات داشته است. هزینه به بیمهشدگان نیز ماهیانه دو بار پرداخت میشود.
همچنین طی برگزاری مراسمی باشکوه، از جانبازان و ایثارگران و بیمهگذاران فعال شرکت بیمه دی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/
حسینی با بیان اینکه شرکت بیمه دی از حالت سنتی خارج و به سمت و سوی ارائه خدمات الکترونیکی به پیش میرود، یادآور شد: بیمهشدگان از هر
نقطه از استان هرمزگان میتوانند با ورود به سامانه «دیدار» و یا از طریق شماره تلفن ۱۶۷۱ که به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگو است از مزایای این بیمه مطلع و بهرهمند شوند، البته فلسفه راهاندازی این شماره تلفن، نیز راهنمایی مردم از مزایای این بیمه است.
وی همچنین به قرارداد شرکت ارزیابی خسارت در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این شرکت در زمینه اتومبیل فعالیت دارند و در شهرستانهای مختلف، کارشناس تعیین کرده و خسارات تصادفات در سطح استان را پوشش بیمهای میدهند.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان همچنین گفت: در استان هرمزگان حدوداً ۱۰ هزار بیمهشده بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مختلف بیمه بهرهمندند، ۲۷۰ مرکز درمانی، طرف قرارداد این شرکت بیمهای هستند، به دنبال احیای قرارداد برخی از این مراکز هستیم.
حسینی ادامه داد: شرکت بیمه دی با تمام بیمارستانهای دولتی سراسر استان هرمزگان قرارداد بیمهای منعقد کرده است که فکر کنم هیچ شرکت بیمهای، چنین ظرفیتی ندارد. اکثر درمانگاههای نظامی و متعلق به نیروهای مسلح در سطح استان، مکلف کردهاند که با شرکت بیمه دی قرارداد منعقد کنند.
وی افزود: یکی از دلایل اصلی که مسئولیت شرکت بیمه دی را پذیرفتم این است که خودم از خانواده شهدا هستم و علاقه خاص و ویژه و همچنین نگاه جهادی به خدمت در مناطق محروم دارم، از مراجع درمانی و آنهایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران و یمه دی در ارتباط هستند خواهش میکنم نگاه خدمت بیمنت و خالصانه به خانواده شهدا را بیش از پیش تقویت کنند و صرفا نگاه مادی به خدمات بیمهای این خانوادهها نداشته باشند، چراکه آنان شهدا و جانبازان و ایثارگران بر گردن همه ما حق دارند، حداقل مسئولیت اجتماعی و عاطفی در کنار خدمات بیمهای داشته باشیم که اگر زمان واریز کم و زیاد داشت لغو قرارداد صورت نگیرد.
مدیر بیمه دی استان هرمزگان با بیان اینکه هزینههای مستقیم بیمهشدگان در مدت زمان کمتر از هفت روز پرداخت میشود، تصریح کرد: درحالی که تا قبل از این، این روند خیلی طولانی بوده است. با نگاه کلان شرکت بیمه، هزینههای درمانی تا پایان آذرماه به مراجع درمانی نیز به طور کامل پرداخت شده است و هیچ مراجع درمانی از بیمه دی مطالبه ندارد، در صورتیکه در گذشته به مدت ۶ الی یکسال تأخیرات داشته است. هزینه به بیمهشدگان نیز ماهیانه دو بار پرداخت میشود.
همچنین طی برگزاری مراسمی باشکوه، از جانبازان و ایثارگران و بیمهگذاران فعال شرکت بیمه دی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/
اخبار مرتبط
- واریز ۹۸۴۹ میلیارد به حساب وزارت بهداشت 1403/03/30 10:49
- کشف ۱۴۷ کيلو ترياک در هرمزگان 1403/03/30 08:28
- خدمات مشاوره حقوقی و خانواده در بقاع متبرکه 1403/03/30 07:41
- توزیع 4266 کیلو گوشت اهدایی توسط خیرین قشمی 1403/03/29 10:24
نظرات
خبرنامه