حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان:

امام خمینی(ره) هویت جمهوری اسلامی است

امام خمینی(ره) هویت جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: امام خمینی(ره) هویت، اساس و معیار جمهوری اسلامی است و باید برای تبیین شخصیت‌‌ایشان تلاش مضاعف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حامد آزادی صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) اظهار کرد: چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار نور، جنس صداقت و درایت است؛ روزی که تمامی آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان جهان را محزون و ملت‌های تشنه حقیقت و آزادی را عزادار کرد و محبانش در ماتم فقدان وجود ارزشمندش سر و سینه‌زنان در خیابان‌ها اجتماع کردند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی«امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه‌اش هم زنده خواهد ماند چنان‌که می توان انقلابی که او رهبریش را بر عهده داشت را به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات جهان در قرن بیستم دانست که نقطه عطفی برای مبارزات ملت‌های آزادی‌خواه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا و با رهبری بی‌‌بدیل خود نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و ایران و ایرانی را از یوغ استبداد و استکبار رهایی بخشید.

آزادی تصریح کرد: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف انقلاب بزرگ امام راحل(ره) و سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است و اتفاقات این روز تمام قبایل و اقوام ایران را به اتحاد رساند تا همگی به صورت یکپارچه برای یک هدف بپا خواستند تا انقلاب اسلامی ایران به ظهور درآید.

وی در ادامه با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند ایشان گنجینه‌ای از ویژگی‌های بارز یک فرد جهادی، انقلابی، خستگی ناپذیر و مردمی بود و باید در این ایام هم به تبیین شخصیت والا شهید جمهور در برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با تاکید بر اجرای برنامه‌های تاثیر‌گذار در سطح شهرستان تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادها تلاش کنند به بهترین شکل ممکن تبیین کننده شخصیت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد که نقطه عطف انقلاب اسلامی بود بپردازند.

آزادی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خاطر نشان کرد: اهمیت این انتخابات هم بر هیچ کس پوشیده نیست و وظیفه همه پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری در ارتقاء مشارکت سیاسی است که آن را هم باید تحقق ببخشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از