حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه بوموسی:

حضور در انتخابات مصداق دفاع از انقلاب است

حضور در انتخابات مصداق دفاع از انقلاب است

امام جمعه بوموسی گفت: حضور در انتخابات و دعوت از دیگران به این امر مهم، مصادیق دفاع از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جاودان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن تبریک مبعث پیامبر(ص) به روایت از امام هادی بعثت را تشریح کرد و گفت: در بیان امام هادی علیه‌السلام از بعثت اینکه خداوند می فرمایند، با بعثت، نعمت را، برتری پیامبر را، اسباب دلگرمی دین رسول الله با امیرالمؤمنین علیه‌السلام را داریم. 

 وی افزود: اینکه در بعثت، خداوند حضرت علی علیه‌السلام را از برگزیدگان دین خدا و پیروان ایشان را از بهترین یاری‌دهندگان دین خدا عتوان نموده‌اند.

امام جمعه شهرستان بوموسی افزود: این انقلاب اسلامی و نظام آرزوی مؤمنین تمام ادوار تاریخ بوده و برای اینکه مورد لعن و نفرین مؤمنین گذشته و آینده قرار نگیریم باید در دفاع از انقلاب کم نگذاریم و یکی از مصادیق دفاع و استحکام انقلاب حضور در انتخابات و دعوت دیگران به این مهم است.

حجت‌الاسلام جاودان خاطرنشان کرد: دشمنان فضای مجازی و ظرفیت‌های خود در رسانه‌ها سراسر دنیا بسیج کردند تا انقلاب اسلامی ایران را در سال اخیر به زانو در آورد، اما ملت ایران نشان داد که دشمنان آنها دچار اشتباهات محاسباتی شده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن ناجوانمردانه ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت و رهبری جامعه و شخص مقام معظم رهبری را نشانه رفته بود ، تنها مقام معظم رهبری را مورد حمله قرار داده بودند ،اما ۲۲ بهمن نشان خواهیم داد که مردم ایران ولایی هستند و پای نظام و رهبری نظام ایستاده‌اند و از صمیم قلب از رهبری و فرمایشات ایشان دفاع می‌کنند.

جاودان با اشاره به اینکه حضور پررنگ نسل جوان در راهپیمایی ۲۲بهمن معنای خاص خودش را خواهد داشت، تصریح کرد: حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲بهمن این پیام را دارد که این انقلاب به دست جوانان به پیروزی رسید و حفاظت و حراست شده و در آینده خواهد شد.

امام جمعه بوموسی با اشاره به تحمیل هشت‌ سال جنگ بر کشور افزود: نسل جوان از انقلاب و ‌کشور در میدان‌های جنگ تحمیلی دفاع کرد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور برای اولین‌بار بعد از دو قرن از تاریخ کشور ایران کم شود. : همین جوانان انقلاب اسلامی ایران را به هدف نهایی خود یعنی رساندن به صاحب اصلی خود حضرت حجت(عج) خواهند سپرد.

وی در پایان افزود: مردم نشان دادند علی‌رغم اینکه بعضاً اشکال و ایراداتی هست و گلایه‌مند از گرانی‌ها و تورم هستند، اما پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از