حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

یادداشت؛

اقدامات کور

اقدامات کور

اقدامات کور راه به جایی نخواهد برد و در عزم راسخ ملت شهید پرور خللی ایجاد نخواهد کرد و باعث اتحاد وانسجام بیشتر ملت شریف ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ خبر حادثه انفجارهای خونین تروریستی گلزار شهدای کرمان در عصر روز چهارشنبه گذشته و شهادت نزدیک به ۱۰۰نفر و مجروح وزخمی شدن نزدیک به ۳۰۰ تن از کودکان و زنان و مردان به دست تروریست‌های مزدورموجب تأثر وتألم عمیق و شدید گردید.

برای شهدای عزیز رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل و برای مصدومین و مجروحین شفای عاجل را مسئلت داریم؛ وقتی در فضای مجازی صحنه دلخراش این حادثه را دیدیم شدیداً قلبمان به درد آمده و عمیقاً متأثر شدیم و به یاد صحنه‌های دلخراش به خاک و خون کشیده شدن کودکان وزنان و شهروندان بی‌دفاع غزه توسط رژیم سفاک ومتجاوز صهیونیستی افتادیم.

بدون شک طبق گواهی قرآن صهیونیست‌های یهودی شدیدترین دشمنی را نسبت به مومنین ونسل بشر دارند قال الله تعالی: ان اشدالناس عداوه للذین آمنواالیهود...نژاد پرست‌ترین قوم بر روی زمین یهودیان هستند که جان دیگر انسان‌ها برای آنها هیچ اهمیتی ندارد؛ زیرا در عقیده فاسد و پلیدشان اصلاً دیگر مردمان را انسان نمی‌دانند از شروع عملیات طوفان الاقصی تا الآن بیش از سی هزار نفر از شهروندان غیر نظامی در غزه را به شهادت رسانده اند ‌که از این تعداد بیش از شش هزار نفر کودکان هستند.

الحمدلله با توجه به ثبات وامنیت که کشورعزیزمان در منطقه دارد؛ صهیونیست‌ها برای جبران سرخوردگی و شکست‌های پی درپی و مفتضحانه خود از نیروهای جبهه مقاومت خصوصاً بعد از عملیات اخیر طوفان الاقصی و کینه دیرینه‌ای که نسبت به کشور عزیزمان به عنوان حامی واقعی قدس و فلسطین درمنطقه دارد؛ با اجیر کردن مزدوران و خائنین درداخل با قتل وترور به دنبال ایجاد نا امنی ویأس در بین مردم هستند؛ اما غافلند ازاین که این اقدامات کور راه به جایی نخواهد برد ودر عزم راسخ ملت شهید پرور خللی ایجاد نخواهد کرد و باعث اتحاد وانسجام بیشتر ملت شریف ایران خواهد شد.

کسی که مومنی را به ناحق می کشد پس جزا وجریمه او خلود در جهنم و خشم وغضب و گرفتار شدن به عذاب عظیم الهی است... ولا تقتلوا النفس اللتی حرم الله الا بالحق... قتل نفس بعد از شرک بزرگترین و بدترین گناه است از انس روایت است که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: بزرگترین کبائر به ترتیب عبارتند از شرک به خدا و نافرمانی والدین و کشتن وگرفتن جانی که خداوند حرام کرده است.

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه حجه الوداع ودر روز عرفه درمکه مکرمه فرمود ای مردم همانا خون‌های شما و مال‌های شما و ناموسهای شما بر همدیگر حرام است...مانند حرمت این روز شما یعنی نهم واین ماه شما یعنی ذي‌الحجه واین شهر شما یعنی حرم مکه آگاه باشید آیا به شما ابلاغ نمودم؟

بعد فرمود بار خدایا پس خودت شاهد باش که من پیام تورا رساندم عزیزان اسلام دین رحمت و امنیت و صلح ودوستی و مهربانی است وحتی کشتن حیوانی را از روی عبث وبرای سرگرمی حرام قرارداده مگر برای رفع نیاز و تغذیه چه برسد به ریختن خون انسان‌های بی گناه.

امروزه کسانی که خودشان تروریسم جهانی هستند و دستانشان آغشته به خون‌های کودکان و زنان مسلمان درکشورهای اسلامی وغزه است انگشت اتهاماشان به سمت مسلمانانی است که مجبوربه دفاع از خودشان در برابر آنان هستند در واقع تروریست‌های واقعی درجهان صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها و اربابان و سردمداران آنان هستند نه مسلمانان چون چنین اقداماتی در شریعت و آموزه‌های اسلام و مسلمانان نکوهیده وحرام است و درقاموس دین جایی از اعراب ندارد. خداوند به اسلام و مسلمین عزت و امنیت بدهد.

یادداشت به قلم شیخ محبت‌نیا، امام جمعه اهل سنت لشتغان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از