حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

افزایش ۳/۵ برابری جذب معلم در هرمزگان

افزایش ۳/۵ برابری جذب معلم در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افزایش۳/۵ برابری جذب معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل طی گفتگویی با اشاره به افزایش ۳۵۰ درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید اظهار کرد: طی دولت سیزدهم، ۶ هزار و ۲۶۵ معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد ۳/۵  برابری بوده‌ایم که خود زمینه ساز تحولات بسیاری در زمینه افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان بود.

وی در ادامه افزود: در دولت سیزدهم، یک‌هزار و ۶۸۱ معلم فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروی انسانی ماهر و متعهد در مدارس مشغول به آموزش شدند که نسبت به دولت پیشین رشد یک و نیم برابری را شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و داشتن جزایر دورافتاده و مناطق صعب‌العبور، عدم ماندگاری نیرو در این مناطق یک چالش اساسی بود که مشکلات زیادی را در حوزه عدالت و کیفیت آموزشی در استان ایجاد کرده بود.

قویدل، اختصاص سهمیه خاص جذب ۳۰۰ معلم بومی برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان را اتفاقی بی‌نظیر برای حل این معضل قلمداد کرد که در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم رقم خورد که از ابتدای مهرماه در مدارس حضور خواهند یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از