حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

با حضور مسئولان برگزار شد؛

افتتاح پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان میناب

افتتاح پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان میناب

آئین افتتاح مجتمع تجاری مردانه هامشی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امام جمعه و فرماندار میناب و جمعی دیگر از مسئولان این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل اوقاف امور خیریه هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برای این مجتمع با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع زیربنا از طریق مشارکت بخش خصوصی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان افزود: علاوه بر اجرای نیت، یکی از رسالت‌های دیگر اوقاف، سرمایه‌گذاری جهت افزایش ارزش موقوفه است که در شهرستان میناب بیش از چهار سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی در ادامه گفت: طرح‌های عمرانی موقوفات علاوه بر افزایش ارزش.افزوده جهت رونق اقتصادی شهر در منافع عام‌المنفعه در اجرای نیت نیز مردم را منتفع می‌سازد.

۲۱ واحد تجاری موقوفه در میناب افتتاح شد

۲۱ واحد تجاری موقوفه در میناب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب در مراسم افتتاح تجاری موقوفه گفت: احیای موقوفات تبدیل به احسن کردن و سرمایه‌گذاری در آن اقدامی ارزشمند است.

وی از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف هرمزگان و اوقات این شهرستان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی قدردانی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در موقوفات دارد، گفت: سرمایه‌گذاران از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش موقوفات در هرمزگان برای احیاء و توسعه موقوفات و رونق و اشتغال‌زایی در این استان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه از طریق وقف مشارکتی، درمانگاه یا بیمارستان در سطح استان احداث شود، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان آمادگی دارد تا زمین مورد نیاز جهت احداث بیمارستان در اختیار واقفان و خیران قرار دهد تا به صورت مشارکتی، این وقف محقق شود. 

اسفندیارپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میناب گفت: ۲۱ واحد تجاری موقوفه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به متراژ ۱۸۰۰ متر مربع با نیست روضه‌خوانی یک قطعه از رقابت موقوفه مردانه هامشی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از