حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

۶۷پروژه آبفا توسط رئیس‌جمهور در هرمزگان افتتاح می‌شود

۶۷پروژه آبفا توسط رئیس‌جمهور در هرمزگان افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان، ۶۷ پروژه آب و فاضلاب افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عبدالحمید حمزه‌پورپیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه دولت سیزدهم فصل جدیدی از خدمات رسانی در حوزه آبرسانی پس از انقلاب باز کرده است، اظهار کرد: استان هرمزگان به دلیل اقلیم آن، شرایط شکننده‌تری در منابع آبی دارد و برای تامین نیاز آبی آن باید پروژه‌های متعددی تعریف و مورد بهره برداری قرار گیرد که خوشبختانه با نگاه متفاوت دولت سیزدهم شاهد به ثمر نشستن طرح‌های تاثیرگذار آبرسانی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب و فاضلاب در سفر آتی رئیس جمهور گفت: در این سفر ۶۷ پروژه در بخش آب و فاضلاب افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

حمزه‌پورادامه داد: برای اجرای پروژه‌های یاد شده ۶۸ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.


وی به جمعیت بهره مند از ۶۷ پروژه سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی جمعیتی بالغ بر ۳۳۰ هزار نفر در ۱۵۷ روستا و ۶ شهر بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از