حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه حاجی‌آباد:

اسرائیل نفس‌های آخر خودش را می‌کشد

اسرائیل نفس‌های آخر خودش را می‌کشد

امام‌جمعه حاجی‌آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگی نیروهای مسلح گفت: عامل این بلای عظیم عملکرد خود صهیونیست‌هاست و این درنده‌خویی و وحشی‌گری نتیجه‌اش عملیات طوفان‌الاقصی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام مهدی دری امام‌جمعه حاجی‌آباد با اشاره به تاریخ قوم یهود گفت: تاریخ نشان داده که قوم یهود با تمام انبیا به دشمنی پرداخته و طبق فرمایش قرآن سرسخت‌ترین دشمنان مسلمانان هستند؛ از جمله صفات یهودیان قساوت قلب آنها است که تعبیر قرآن این است که به‌مانند سنگ می‌مانند؛ بلکه بدتر چون سنگ گاهی می‌شکافد و از درون آن نهر و آب جاری می‌شود و در طول تاریخ هرکجا نام یهود می‌آمد مساوی با جنایت و کشتار بوده که برگرفته از تعالیم تحریفی تورات است که گفته «هیچ‌کس را زنده نگذارید و به کسی رحم نکنید» و در قرآن کریم اشاره به این را دارد که انبیا زیادی را به غیر حق به شهادت می‌رساندند و حتی اگر کسی پرچم عدالت را هم بلند می‌کرد او را می‌کشتند.


امام‌جمعه حاجی‌آباد در خطبه دوم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگی نیروهای مسلح گفت: عامل این بلای عظیم عملکرد خود صهیونیست‌هاست و این درنده‌خویی و وحشی‌گری نتیجه‌اش می‌شود طوفان  و وقتی یک انسان همه چیز خود را از دست بدهد و دیگر چیزی برای ازدست‌دادن نداشته باشد با جان دل مبارزه می‌کند.


حجت‌الاسلام دری گفت: فرمانده کل قوا به این موضوع اشاره داشتند که هر کسی گمان بکند کار غیر از فلسطینی‌هاست معلوم می‌شود هنوز مردم فلسطین را نشناخته است و این طوفان الاقصی یک‌سری ویژگی‌های خاص داشت اول اینکه از دفاعی به تهاجمی و از محدود به گسترده تبدیل شد و دوم یک جنگ ترکیبی، سریع و همه‌جانبه (زمین، هوا، چریکی و کلاسیک) سایبری، روانی، رسانه‌ای بود و سوم هیمنه اینکه اطلاعاتی، غرور نظامی و ابهت پوشالی اسرائیل را درهم شکست .

وی با اشاره شخصیت شیخ زکزاکی گفت: ایشان کار عظیمی را در غرب آفریقا انجام داد که حدود 20 میلیون شیعه را تربیت کرد و شش فرزندش در این راه شهید شدند.


حجت‌الاسلام مهدی دُری با اشاره‌ به هفته پیوند اولیاومربیان گفت: باید خانواده‌ها نقش مؤثری در کمک به مدارس و اماکن آموزشی داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از