حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه بندرجاسک:

اسرائیل جنایتکار برای هلاکت عجله دارد

اسرائیل جنایتکار برای هلاکت عجله دارد

امام جمعه بندرجاسک با اشاره به حمله آمریکا به یمن تأکید کرد: خود اسرائیل جنایتکار هم برای از بین رفتن و هلاکت عجله دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس ذاکری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندر جاسک اظهار کرد: ماه رجب، ماه انس گرفتن با خدای معتال است، اولین تجربه در ماه رجب بحث دعا و استغفاراست.

امام جمعه بندر جاسک عنوان کرد: دومین نکته در ماه رجب اثر تربیتی انسان‌ها است؛ اهل محاسبه باید اهل حساب و کتاب نسبت به بندگی‌اش نیز باشد؛ مهم‌ترین های ماه رجب ایام اعتکاف است که فرصت اعتکاف در ماه البیض یک فرصت بی‌نظیر است.

ذاکری با بیان اینکه اعتکاف خیلی مهم است، گفت: اگر انسان مسیر خودسازی را در پیش گیرد، برکت‌های زیادی شامل خودش و خانواده‌اش می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم عنوان کرد: معظم له فرمودند: معجزه آفرینش حضور مردم در صحنه، تکیه برمردم است، راهبرد مهم امام، راهبرد تکیه بر مردم و درس امیرمومنان(ع) است، مردم تکیه‌گاه دین بدنه اصلی جامعه و ذخیره و رویارویی با دشمن هستند.

امام جمعه جاسک با بیان اینکه مردم‌داری نقطه اصلی سیاست‌های نظام است، گفت: تلاش‌های رسانه‌های بیگانه برای مایوس کردن مردم و به خصوص جوانان از آینده است.

ذاکری با اشاره به اینکه ایده تحول آفرین شاخصه اصلی کاندیدای پیروز انتخابات آینده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: با انتخابات تحول ایجاد می‌شود و پایه تحول انتخابات است.

وی افزود: انتخابات یک فرصت مهم  اجتماعی است در واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌هاست واگر به درستی انتخاب نشود ایده‌ها به بن بست‌گرا فرصت میابد جهت کشور و سیاست‌های آن تعیین کند.

امام جمعه جاسک با اشاره به تحقق رویای دیرینه ایران و افزایش حضور در دریای سرخ مطرح کرد: ناوشکن البرز نیروی دریایی ارتش با عبور از تنگه باب المندب وارد دریای سرخ شد؛ دریای سرخ وتنگه باب المندب نقش و اهمیت برجسته‌ای در اقتصاد و تجارت جهانی ایفا می‌کند.

ذاکری ادامه داد: تلاش آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف دریایی علیه یمن به بهانه حمله یمنی‌ها به منافع و کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی ضرورت حضور ایران را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به حمله آمریکا به یمن تأکید کرد: خود اسرائیل هم برای از بین رفتن و هلاکت عجله دارد.

امام جمعه شهرستان جاسک خاطرنشان کرد: وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد  در بحث تصادف در محور میناب و جاسک، ترافیک زیاد، حضور ماشین‌های سنگین تصادفات زیادی اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از