
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالحمید حمزهپور در مراسم تجلیل از کارکنان روابطعمومی شرکت آبفا استان که با حضور معاونان این شرکت، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، برگزار شد، از مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی تقدیر بعمل آورد.
وی در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی، این واحد را بازوی توانمند اطلاعرسانی و حلقه ارتباط مؤثر با مشترکین و جامعه دانست و بر ضرورت همکاری گستردهتر تمامی بخشهای شرکت با روابط عمومی برای انعکاس دقیق، شفاف و بهموقع عملکرد شرکت تأکید کرد و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی میان شرکت و مردم است و نقش مهمی در اعتمادسازی و شفافسازی ایفا میکند.
مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین با اشاره به نقش فناوریهای نوین، بهویژه هوش مصنوعی، در ارتقای عملکرد روابط عمومی گفت: بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال و فناوریهای هوشمند میتواند در تولید محتوای خلاقانه، تحلیل دادهها و تقویت ارتباط با ذینفعان نقش مؤثری داشته باشد. باید از این ظرفیتها برای بهبود خدماترسانی و ارتقای سطح اطلاعرسانی بهرهبرداری کنیم.
حمزهپور ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان روابط عمومی در شرایط مختلف از جمله بحرانهای آبی و برنامههای فرهنگی، اظهار داشت: روابط عمومی شرکت همواره با خلاقیت، تعهد و مسئولیتپذیری در جهت انعکاس عملکرد سازمان فعالیت کرده و با رصد رسانهها و شنیدن دیدگاههای شهروندان، در بهبود مسیر خدماترسانی نقشآفرینی کرده است.
وی در پایان، بر تداوم همکاریهای مؤثر و استفاده از ظرفیتهای نوین برای ارتقای عملکرد این واحد تأکید کرد.
در ادامه این مراسم، غلامرضا دهقانی، مدیر دفتر روابط عمومی، گزارشی از اقدامات انجامشده ارائه کرد و با تأکید بر اهمیت مستندسازی، گفت: اطلاعرسانی شفاف و تزریق امید به جامعه نیازمند همراهی تمامی معاونتها در تولید محتوای خبری است.
وی همچنین به بهرهگیری دفتر روابط عمومی از ظرفیتهای هوش مصنوعی در تولید محتوای جذاب و اثربخش اشاره کرد.
در پایان این آئین، با اهدای لوح تقدیر از کارکنان دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تجلیل شد.
انتهای خبر/