حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس:

۱۰۵ هزار میلیارد برای اتمام نیمه‌تمام‌ها در هرمزگان

۱۰۵ هزار میلیارد برای اتمام نیمه‌تمام‌ها در هرمزگان

رئیس جمهور گفت: صدها پروژه نیمه‌تمام امروز عملیاتی شده و ۱۰۵هزار میلیارد تومان سرمایه برای به نتیجه رسیدن این طرح‌ها جذب شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ آیت‌الله ابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به شهر بندرعباس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: از سفر به هرمزگان بسیار خرسند هستم.

رئیس جمهور عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در هرمزگان وجود دارد و زمینه‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و..دارد.

رئیسی مطرح کرد: دور اول سفر به هرمزگان را اختصاص دادیم به ضرورت‌ها و رفع این ضرورت‌ها که امروز شاهدیم با تلاش استاندار و مدیران سخت‌کوش هرمزگان و همه دلسوزان در استان گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: صدها پروژه و طرحی که نیمه تمام بود به اتمام رسیده است و ۱۰۵ هزار میلیارد جذب شده برای به نتیجه رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌ها که ما در این سفر دو روزه به برخی از این موارد سرکشی خواهیم کرد.

رئیس جمهور بیان کرد: همه این طرح‌ها زمینه اشتغال، تولید و زمینه بسیار خوبی برای خدمات‌رسانی به مردم استان هرمزگان است.

رئیسی گفت: ضمن اینکه طرح‌ها در استان به نتیجه رسیده کارهایی در استان آغاز شده با نتیجه رسیدن آن مردم شاهد حرکت‌های جهادی در این استان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان و پیمانکاران، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، نیروهای مسلح، بسیج، نمایندگان مردم و همه کسانی که برای پیشرفت هرمزگان تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور مطرح کرد: در این دو روز که در هرمزگان هستیم حتما به جای جای استان سر خواهم زد و آنچه که در استان لازم بود در شورای اداری استان تصمیم می‌گیریم برای کارهای آینده و آنچه که برای تصمیم‌گیری در شوراهای عالی تهران لازم است و آن را در شورای عالی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از