حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

اجلاسیه مجمع بسیجیان بوموسی برگزار شد

اجلاسیه مجمع بسیجیان بوموسی برگزار شد

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بوموسی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «هرمز»، سردار هدایت‌الله امیری جانشین سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این اجلاسیه اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دو بخش سلطه‌گر و سلطه پذیر تقسیم شده بود و متاسفانه کشورهای سلطه‌پذیر این سلطه را پدیرفته بودند که در سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) این قائده ظالمانه را بهم زدند و قطب جدیدی را تحت عنوان کشورهای استعمارگر و کشورهای مقابل استعمار ابداع کردند.

 جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: جمهوری اسلامی ایران، اولین کشوری بود که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نشناخت و امروز دنیا بعد از عملیات غرورآفرین رزمندگان مقاومت حماس، جهاد اسلامی فهمید که رژیم منحوس صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

سردار امیری همچنین گفت: امروز سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی کاملا متلاشی شده است، اقتصاد این رژیم منحوس، ورشکسته شده و نظام سلطه با همه قدرتش تلاش دارد که این شکست را با بمباران و کشتن زنان و کودکان جبران کند،  بی‌شک وعده الهی براین است که رژیم موقت صهیونیستی نابود باید گردد.

وی اذعان داشت: تا مثلث دین، امامت و مردم از هم جدا نگردد این انقلاب به حرکت خود ادامه خواهد داد و رمز پیروزی انقلاب اسلامی هم در این بوده و خواهد بود، در گام دوم انقلاب اسلامی، هر کس باید به وظایف خود به نحو احسن عمل نماید.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: یکی از وظایف سپاه و بسیج که هم در سند اعتلای بسبج و هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شده است همین مجامع بسیجیان شهرستان‌ها است که باید از این ظرفیت، حداکثر استفاده را برد و مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی دلگرم و خوش‌بین کرد.

وی تأکید کرد: باید برای مشکلات مردم در این کارگروه‌های شش‌گانه راهکار و طرح تهیه جهت اجرا به ارگان‌های دولتی ارجاع داد تا با کمک دولت، مشکلات مردم حل گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن خیرمقدم خدمت همه شرکت‌کنندگان و مهمانان ویژه، به بیان توضیحی مختصر درباره اهداف و شکل‌گیری مجمع بسیجان شهرستان بوموسی پرداخت و ابراز امیدواری کرد: وظایف مجمع احصاء، پیگری و مطالبه‌گری نظام مسائل شهرستان بوموسی می‌باشد.

وی افزود: از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار داریم از طرح‌های ارائه شده و برتر این مجمع پشتیبانی و اجرایی نمایند تا کام مردم از نتیجه برگزاری این مجامع شیرین گردد. 

در ادامه این اجلاسیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جاودان امام جمعه موقت شهرستان بوموسی ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیان موقعیت راهبردی جزیره و خط مقدم حافظان ایثارگر  همراه باخانواده‌ها و ساکنین این جزیره پرداخت و اشاره‌ای هم به انجام وظایف هرچه بهتر مسئولان کشوری و لشکری نسبت به رفع  مشکلات این شهرستان و جزایر تحت پوشش،  سیری، تنب بزرگ و تنب کوچک داشت.

سپس احتشام، فرماندار شهرستان بوموسی در این اجلاسیه گفت: دشمن برای ناامیدی مردم، برنامه‌ریزی درازمدت دارد و امروز شعار دولت «مردمی بودن» است. امروز اگر بسیج کارنامه موفق و ارزشمندی را همراه دارد چون مردمی و در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی گفت: امروز بر همه واجب است که دستاودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نسل جدید و جوانان باید تبیین کنند، لذا جهاد تبیین را باید جدی گرفت.

فرماندار شهرستان بوموسی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری اجلاسیه بسیجیان گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان از طرح‌های منتخب این اجلاسیه حمایت و پشتیبانی لازم را به عمل خواهد آورد و سعی خواهیم کرد بودجه و اعتبار لازم را در سال ۱۴٠۳ درنظر گرفته تا این طرح‌ها، اجرایی و به نتجه برسد و مردم از آنها استفاده نمایند.

علی غلامی رئیس مجمع نیز توضیحاتی از روند جلسات و اعضای کارگروه‌ها و به روز رسانی کمی و کیفی مجمع بسیجیان شهرستان بوموسی پرداخت و مساعدت لازم جهت اجرایی کردن مصوبات طرح‌ها از مسئولان دولتی و سازمان‌های یاری‌دهنده را خواستار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از