حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی خبر داد:

اجرای ۳۹ عنوان برنامه در هفته بسیج

اجرای ۳۹ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوموسی از اجرای ۳۹ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «هرمز»، حسین زعیمی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا و با استعانت از آنان اظهار کرد: هفته بسیج یادآور راه امام خمینی (ره) و شهداست راهی که با خون خود باز کردند.

 

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به همه پرستاران ویژه پرستاران بوموسی افزود: پرستاران از منادیان انسانیت و ایمان، با دلسوزی و تلاش همواره ارزشمند و مورد ستایش بوده‌اند و حماسه‌هایی که در موقعیت‌های حساس حوزه سلامت به دست توانای آنان آفریده شده، حماسه‌هایی زینبی است و بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به‌عنوان روز پرستار و به منظور قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی‌توان یافت.

زعیمی در مورد برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: در هفته بسیج ۳۹ عنوان برنامه داریم که در چهار محور اجرا می‌شوند؛ جهاد خدمات‌رسانی امیدآفرینی، جهاد تبیین، ایثار و شهادت که تمام برنامه‌های هفته بسیج حول محور همین‌ چهار اصل است.

وی در ادامه اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج، محله‌محور و پایگاه‌محور است تا تمام آحاد مردم بتوانند در برنامه‌ها حضور پررنگی داشته باشند و شاخص‌ترین برنامه‌ها از بیست و نهم شروع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا، دیدار با امام جمعه موقت بوموسی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، همایش برنامه‌های جهادی، توزیع لوازم‌التحریر، پاکسازی سواحل، پاکسازی محلات و ... از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بوموسی است.

زعیمی، جهاد امید آفرینی با برنامه‌های ورزشی که در روز چهارشنبه دو نیمه ماراتن جهت امید و نشاط برای مردم جزیره است و برگزاری برنامه‌های خاص جامعه زنان بسیج الزهرا (س) بوموسی که با برنامه های متنوع جهت امید و نشاط و تقویت روحیه جهادی است و تجمع عظیم دختران حاج قاسم که حضور پررنگ دانش آموزان در این مراسم و اعلام حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل است.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بسیج، نشست‌های بصیرتی در مدارس و برگزاری حلقه‌های صالحین و برگزاری یادواره شهدای خانگی در محلات و یادواره شهدای خاص جزیره بوموسی و در آخرین روز از هفته مبارک بسیج نیز رژه موتورسواران بسیجی در جزیره، تجمع اقتدار در روز پنجم آذر که با حضور کلیه اقشار مختلف مردم جزیره بوموسی برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از