حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

جانشین فرمانده سپاه رودان خبر داد:

اجرای ۳۱ برنامه ویژه هفته بسیج‌دانش‌آموزی در رودان

اجرای ۳۱ برنامه ویژه هفته بسیج‌دانش‌آموزی در رودان

جانشین فرمانده سپاه رودان گفت: ۳۱ برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان رودان تدوین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ محمد ماهری صبح امروز در گفتگو با اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در رودان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، اظهار کرد: در حملات رژیم صهیونسیتی بیش از هفت هزار فلسطینی شهید شدند که عمدتاً کودکان و زنان هستند و این فاجعه قرن است که این فاجعه را تسلیت عرض می‌کنم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه با بیان اینکه هشتم آبان مقارن با شهادت محمدحسین فهمیده است که روز بسیج دانش‌آموزی نام دارد و ۱۳ آبان هم روز مبارزه با استکبار جهانی است افزود: شعار هفته بسیج دانش‌آموزی و مبارزه با استکبار جهانی، «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» نام دارد.

وی افزود: سه رویکرد بسیج دانش‌آموزی در برنامه‌ها شامل پویش امید آفرینی، نشاط‌آفرینی و هویت ملی، پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» و  پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» را برنامه سراسری هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس کشور انجام خواهد‌ شد.

ماهری در ادامه از برگزاری کلاس سواد رسانه ای، یادواره شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات بومی و محلی، برگزاری مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی، مسابقه کتابخوانی، ترویج جهاد تبیین در مدارس، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت و دوره آموزشی پدافند غیر عامل را از مهمترین این برنامه عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رودان خاطر نشان کرد: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۱ برنامه در قالب ۱۶ عنوان فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از