حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

مدیرکل راهداری هرمزگان خبر داد:

اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان

اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: پویش چشم به راهیم، همزمان با سراسر کشور از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادر استان هرمزگان جرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی گفت: با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش  چشم به راهیم» با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ادامه داد: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از مهمترین اهداف این پویش است.

شرفی در خاتمه یادآور شد: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از حوادث جاده‌ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع‌های خدمات رفاهی و ایستگاه های اجرای طرح پویش همراهان سفر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از