حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

سرپرست اداره بهزیستی بندرعباس خبر داد:

اجرای طرح« ایران سرای امید» ویژه دختران

اجرای طرح« ایران سرای امید» ویژه دختران

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس گفت: به‌منظور ارتقا سطح نگرش و انس در فرزندان بهزیستی، طرح ایران سرای امید اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از  روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ فائزه زارع اظهار کرد: طرح ایران سرای امید باهدف شناساندن اماکن، نمادها، ارزش‌ها و شخصیت‌های تأثیرگذار در پیشرفت علمی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی و همچنین تقویت مشارکت‌های فرابخشی در تعامل با سایر دستگاه‌ها است که در قالب اجرای اردو ویژه فرزندان تحت سرپرستی با اولویت فرزندان تحت مراقبت در خانه‌ها و در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و همچنین مربیان مراکز اجرا می‌شود.

زارع افزود: در قالب اجرای این طرح ۱۸ نفر از فرزندان دختر بهزیستی به همراه مربیان از قسمت‌های مختلف موزه مردم‌شناسی موزه زیست‌شناسی بازدید کردند.

به گفته وی؛ در ادامه فرزندان و مربیان در فضایی صمیمی با مشارکتی فعال در یک دورهمی مفرح از پارک تفریحی ساوانا دیدن کردند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: در پایان این آیین ضمن صرف نهار و پذیرایی، چالش‌های فرزندان مقیم در مراکز بهزیستی از دیدگاه و منظر مربیان مطرح شد و همچنین پیشنهادهای سازنده به‌منظور رفع چالش‌ها و مشکلات فرزندان از سوی آنان ارائه شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از