حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

استاد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

آیت‌الله رئیسی عاشق خدمت به محرومان بود

آیت‌الله رئیسی  عاشق خدمت به محرومان بود

استاد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی همواره عاشق خدمت به‌ویژه به محرومان و مستضعفین و نگاه او همیشه تغییر به نفع مردم بود و مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

حجت‌ صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، اظهار کرد: آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به صورت شبانه‌روزی و بدون خستگی تمام تلاش خود برای خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این راه خدمات بسیار ارزنده برای پیشرفت ایران اسلامی انجام داد. 

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید همواره مطیع امر رهبری بودند، افزود: اطاعت‌پذیری از ولایت از بارزترین و شاخص‌ترین ویژگی‌ این فرزند انقلاب است و همیشه تاکید داشتند که تمامی مسئولان همواره بیانات و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: این شهید تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم‌سالاری و ولایت‌پذیری مثال زدنی داشت و همواره بیانات رهبری را فصل‌الخطاب خود قرار می‌داد.

 صادقی ادامه داد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری آیت‌الله شهید رئیسی و تلاش خالصانه‌اش برای رضایت‌مندی مقام معظم رهبری بود که با مهر رضایت رهبری عزیز، مهربانی مردم ایران اسلامی را به ارمغان آورد.

شهید آیت الله رئیسی نسبت به رهبر معظم انقلاب بسیار مخلص بود

وی اظهار کرد: ولایت‌مداری، کار خالصانه، تواضع و فروتنی، داشتن روحیه انقلابی و خدمت از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود و همیشه در میدان بودند و خستگی ناپذیری یکی از رمزهای موفقیت در طول دوران خدمتشان بود. 

استاد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: پرکاری و مردمی بودن از دیگر ویژگی آیت‌الله رئیسی بود و به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی و آرامش مردم تلاش کرد و از هیچ کوششی دریغ نکرد حتی اگر نیاز بود مثل یک سرباز در وسط میدان بود.

مردم داری آیت الله رئیسی او را موفق کرد

صادقی ادامه داد: مردم‌داری یکی دیگر از راز و رمزهای موفقیت در کشور‌داری رئیس‌جمهور شهید بود که همواره عاشق خدمت به‌ویژه به محرومان و مستضعفین و نگاه او همیشه تغییر به نفع مردم بود و مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

وی در بخش دیگر به سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: سفر به استان‌ها را جز برنامه‌ها خود عنوان می‌کرد که از نزدیک می‌تواند مشکلات مردم را ببیند و در دیدار چهره به چهره با مردم که با استقبال پر شور مواجه شده بود در جهت رفع مشکلات آنها گام بر می‌داشت.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: در این سفر ها مشکلات، کمبودها، و کاستی‌ها مورد بررسی قرار و با تصویب مصوباتی با جدیت تمام پیگیر موضوع و برای رفع آن خدمت می‌کرد که از مشخصه‌های بارز و مثبت حضور میدانی خود و کابینه‌اش بود که در تمام صحنه‌های مهم و بحرانی کشور خود حضور پررنگ و برجسته داشت.

صادقی گفت: سفرهای استانی جلوه مردمی دارد و فاصله مردم و دولت را کاهش و از نزدیک با مشکلات و گرفتاری مردم مورد توجه و مشاهده قرار می‌گیرد و این مسأله موجب می‌شد که مردم بدون واسطه مشکلات و گرفتاری خود را به دولت اطلاع‌رسانی کنند که باعث رضایتمندی مردم و ملت بود و این نوع اقدام آثار و تبعات اجتماعی و سیاسی به حساب می‌آمد و آثار مثبتی برای همه مردم و دولت داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از