حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه موقت بوموسی:

آمریکا غرق در باتلاق خودش است

آمریکا غرق در باتلاق خودش است

امام جمعه موقت بوموسی گفت: آمریکا در باتلاق خودش دارد فرو می رود و برای ملت های انقلابی دروغگو بودن آمریکا ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سعید جاودان در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته جزیره بوموسی اظهار کرد:خداوند متعال می‌فرمایند من همنشین کسی هستم که همنشین من باشد و مطیع هر کسی هستم که از من اطاعت کند و آمرزنده هرکسی می‌باشم که از من طلب آمرزش کند.

امام جمعه موقت بوموسی مطرح کرد: ماه رجب، ماهِ من است؛ بنابراین هر کس در این ماه مرا بخواند به او پاسخ مثبت میدهم و هر کس از من چیزی بخواهد به او اعطا میکنم و هر کس از من یاری بطلبد هدایتش می‌کنم و من این ماه را به عنوان رشته ارتباط میان خود و بندگانم قرار داده‌ام و هرکس به آن چنگ بزند به من می‌رسد.

جاودان عنوان کرد: فردا اولین روز از ماه رجب است از رجب بوی رمضان می‌گیریم بوی رحمت الهی سه ماه رجب، شعبان و رمضان اگر به آن تأمل و توجه کنیم در تمامی مساجد و حسینیه‌ها و همچنین در کتب از برکات ماه رجب دیده می‌شود و توصیه می‌کنم به تمام شما به مفاتیح الجنان مراجعه کنند تا از فضایل ماه رجب آگاه شوید.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری را از این ماه پربرکت ببرید چرا که ما در ماه رجب مشمول رحمت الهی می‌شویم، عنوان کرد: بدانید در تمام اعمال اخلاص داشته باشیم  زیرا تمام آن برای خداوند متعال است، اخلاص تعریف‌های زیادی دارد همین را عرض کنم که بنده از طلب خویش دچار غرور و خودپسندی نشود و فقط به عمل‌اش اکتفا نکند و بودند افرادی که در کنار رسول خدا (ص) بودند اما اعمالشان به دردشان نخورد زیرا دچار غرور و خودپسندی شدند.

امام جمعه موقت بوموسی تصریح کرد: تبریک عرض میکنم به ملت متدین یمن، آمریکایی که جز دروغ در طول تاریخ ۲۷۰ ساله خود هیچ کاری نکرده، آمریکایی که مستمر می‌گفت من در غرب آسیا بنای جنگ افروزی ندارم ولی الان دروغش ثابت شد.

جاودان تأکید کرد: دروغگو بودن آمریکا برای ما ثابت شده است برای ملت های انقلابی دروغگو بودن آمریکا ثابت شده است و الان داریم میبینم به همراه عربستان سعودی و مزدورانش ۹ سال روی سر زن و بچه، نظامی و غیرنظامی هر چه توانستند بمب ریختند ولی در نهایت این یمن بود که سربلند شد ؛ان شاءالله همانطور که رهبر یمن گفتند پاسخ قاطع خواهند داد.

وی با بیان اینکه آمریکا بعد از انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر تحقیر می شود، مطرح کرد: امروزه توسط یک ملتی که ۹ سال در بمباران آنها بودند دارند ضربه می‌خورند؛ تمامیت هیمنه آمریکا با وجود با برکت انقلاب اسلامی و حرکت رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شکست خورده است.

امام جمعه موقت بوموسی خاطر نشان کرد: آمریکا در باتلاق خودش دارد فرو می رود همین دیروز برادران عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان نفتکش آمریکایی که در سال گذشته نفت ما را به یغما برد با وجود تغییر اسم رزمندگان ارتشی ما حق ملت انقلابی ما را گرفتند و آمریکا و بریتانیا که زمانی دریا ها و اقیانوس‌ها محل جولانگاهشان بود نتوانستند هیچ غلطی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از