حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

آماده خدمتگزاری به ایثارگران هستیم

آماده خدمتگزاری به ایثارگران هستیم

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، اقدامات گردشگری دریایی با محوریت اقتدار، امید به آینده و روحیه‌آفرینی از منویات رهبری دانست و گفت: آماده خدمتگزاری به ایثارگران در هر زمینه‌ای هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در دیدار با مدیران فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: دریا، نعمت خدادادی به ملت ایران است و باید شرایط را فراهم کنیم تا ایثارگران از این نعمت عظیم بهره‌مند شوند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، اقدامات گردشگری دریایی با محوریت اقتدار، امید به آینده و روحیه‌آفرینی را از منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: برای ایثارگران در هر زمینه‌ای آماده خدمتگزاری هستیم و این برای ما یک توفیق است.

وجدانی‌نیا مدیرکل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این دیدار عنوان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در پهنه‌های دریایی و مشاهده توانمندی‌های کشور در ساخت و بکارگیری تجهیزات و تأسیسات نظامی و امنیتی می‌تواند نسل جدید انقلاب را امیدوار و مقاوم سازد.

میرکاظمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به اهمیت گردشگری در تقویت روحیه و نشاط ایثارگران اشاره کرد و گفت: مناطق دریایی، یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزم‌آوران کشورمان است و باید همچون مناطق عملیاتی غرب و جنوب مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به اهمیت ورزش‌های ساحلی و دریایی برای حفظ تندرستی ایثارگران تأکید کرد و خواهان همکاری نزدیک برای برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران در این محیط شد.

عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ابرازداشت: اخیراً به راهیان نور دریایی توجه شده و باید زیرساخت‌های خدماتی برای اسکان و پذیرایی از گردشگران فراهم شود.

گفتنی است، امروز یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه، منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان مهمانانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران بود تا برگزاری اردوی راهیان نور دریایی برای اساتید، دانشجویان و دانش آموزان ایثارگر را مورد بررسی قرار دهند.

مهمانان پس از دیدار، از محوطه‌ای که قرار است مورد استفاده اردویی قرار گیرد و نیز ناوهای شهید سلیمانی و شهید ناظری، بازدید کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از