حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد:

آزمون‌ استخدامی بهزیستی در جهاد دانشگاهی برگزار شد

آزمون‌ استخدامی بهزیستی در جهاد دانشگاهی برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدامی معلولان و آزمون فرزندان شهدا و جانبازان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ احمد زاهری، امروز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در حاشیه این آزمون اظهار کرد: آزمون استخدامی معلولان و آزمون فرزندان شهدا و جانبازان در دو نوبت صبح و بعدازظهر توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این اولین آزمون استخدامی معلولان توسط جهاد دانشگاهی استان‌ برگزار می‌شود جهاد دانشگاهی به‌عنوان مسئولیت اجتماعی با وجود تمام پروتکل‌ها که در برگزاری آزمون استخدامی معلولان باید رعایت شود این مسئولیت را پذیرفته است و با هماهنگی و همکاری بهزیستی استان بدون نقص و همچنین با ایجاد شرایط استاندارد از جمله مناسب‌سازی فضا اقدام به برگزاری این آزمون کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: دومین آزمون امروز ساعت ۱۴ با هماهنگی سازمان اداری استخدامی و سازمان بنیاد شهیدان و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

زاهری ادامه داد: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای داوطلبان در آزمون استخدامی، گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد جهت برگزاری آزمون‌ها به‌صورت کاملا هماهنگ با کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های آزمون‌های استخدامی کشور برای دستگاه‌های اجرایی، صنایع ، سازمان‌ها و شرکت‌ها آمادگی لازم را دارد.

 رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، از نیروهای اجرایی و پرسنل خدوم جهاد دانشگاهی و نیز همه افرادی که در برگزاری هر چه بهتر این آزمون با مجموعه جهاددانشگاهی هرمزگان همکاری کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و معاونان دو مجموعه از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از