حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

آزادي 2 گروگان و دستگيري 3 گروگانگير

آزادي 2 گروگان و دستگيري 3 گروگانگير

فرمانده انتظامي هرمزگان از شناسايي و دستگيري سه گروگانگير و رهايي دو گروگان در شهرستان بندرلنگه خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سرار علي‌اکبر جاويدان در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار کرد: در پي مراجعه و اعلام شکايت خانمي مبني بر اين که دو برادرش توسط فرد يا افراد ناشناسي در يکي از محلات بندرلنگه ربوده شده، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار قرار گرفت.  

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان با تشکيل تيمي با همکاري ماموران پليس اطلاعات و کلانتري ۱۲ با تلاش همه جانبه و همکاري مشترک در کمترين زمان ، مکان آدم ربايان و گروگان را دريکي از روستاهاي شهرستان خمير شناسايي و با اخذ نيابت قضائي به محل اعزام شدند.

 سردار جاویدان بیان داشت: مأموران با ايجاد طرح مهار از خروج آدم‌ربايان و گروگان از سطح حوزه استحفاظي جلوگيري و با همکاري عوامل پليس آگاهي شهرستان بندرخمير ضمن شناسايي مخفيگاه دقيق متهمان، در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه سه نفر گروگانگير دستگير و در اين رابطه يک دستگاه خودروي پژو پارس مشکي متعلق به آدم ربايان توقيف و افراد ربوده شده را در سلامت کامل آزاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويی‌هاي فني انجام‌شده به جرم ارتکابي اعتراف کردند که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از