حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان:

آب میناب به زودی پایدار می‌شود

آب میناب به زودی پایدار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پیگیری این شرکت برای بهبود وضعیت آب مناطقی از شهرستان میناب و تصمیمات لازم برای حل آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان؛ عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه برای حل این مشکل معاون بهره‌برداری به همراه مدیران و کارشناسان این مجموعه از نزدیک وضعیت آب مناطق دارای مشکل آبی میناب را بررسی کردند، گفت: پس از این بازدید تصمیماتی در خصوص بهبود وضعیت آب مجتمع زهوکی و خط کناره میناب و بندزرک اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در نشستی که به این منظور برگزار شد پیش‌بینی لازم برای تجهیز و وارد مدار شدن سه حلقه چاه و نصب پمپ‌های مورد نیاز و اجرای خطوط انتقال آب با هدف بهبود وضعیت آب مناطق مختلف میناب صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات، وضعیت آب مناطقی از این شهرستان که دچار کم آبی هستند طی روزهای آتی مرتفع خواهد شد.

حمزه‌پور با اشاره به فرا رسیدن ماه‌های گرم سال و افزایش مصرف آب، مصرف بهینه آب را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست، از استفاده‌ی آب شرب برای آبیاری فضای سبز خودداری کنند تا شاهد وضعیت آب پایدار در این شهرستان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از