حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول گروه جهادی شهید بحرپیما خبر داد:

کار زیبای جهادگران بندر کنگ در مدارس

کار زیبای جهادگران بندر کنگ در مدارس

گروه جهادی شهید بحرپیما در اقدامی جهادی، به زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس کم‌برخوردار پرداخت.

 مقداد صفری‌پور مسئول گروه جهادی شهید بحرپیما بندر کنگ در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: گروه جهادی شهید بحرپیما بندرکنگ هر سال باتوجه‌به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت کیفیت مدارس در راستای یادگیری هر چه‌بهتر دانش‌آموزان اقدام به زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار نمود.

 مسئول گروه جهادی شهید بحرپیما بندرکنگ افزود: کار زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس در متراژ، نهصد متر زیر سازی و بیش از پنج نقاشی روی دیوار، باتوجه‌به درخواست مدارس و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، توسط ۱۵ نفر از جهادگران فعال این گروه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت ۷ روز به طول انجامید.
 وی تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی، کسب تجربه و اجرای هنرمندان، تمرین کارگروهی، ایثار و گذشت، اخلاص و به‌کارگیری نیروهای جوان است.


 صفری‌پور در پایان با اشاره به بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر لنگه از فعالیت این گروه جهادی تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: امید است کارها و فعالیت‌های جهادی که در حال حاضر در سطح شهرستان توسط گروه‌های جهادی مختلف در حال انجام است مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد تا بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را برای افراد نیازمند و کم‌برخوردار انجام دهند.
 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از