خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
پویش بزرگ «قهرمان محله» در هرمزگان برگزار می‌شود
جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از برگزاری پویش بزرگ قهرمان محله با هدف معرفی شهدای محله در بستر فضای مجازی دروطول هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار هدایت الله امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز،  یکی از افتخارات و برنامه‌های شاخص و محوری در هفته دفاع مقدس برگزاری پویش بزرگ «قهرمان محله» عنوان کرد و گفت: این پویش در طول هفته دفاع مقدس در بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت بسیج در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گفته وی، معرفی شهدای محله با تولید محتوای شاخص بعنوان راهبرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف این طرح است، که تمامی تولیدات پایگاه ‌محور و محله‌ محور است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: این پویش اقدامی مردمی است که در قالب‌ کلیپ، موشن گرافیک،استوری موشن، پوستر، ویدئوی موبایلی و اینفوگرافی در سراسر محلات و پایگاه بسیج برگزار می شود.

سردار امیری بیان داشت: امروز ما بیشتر از هر روزی نیازمند ترویج گفتمان ایثار وشهادت هستیم و  این گفتمان بعنوان یک راهبرد در فضای مجازی با تولیدات هنری و محتواهای فاخر ساخته و پرداخته شود.

وی، فضای مجازی را بهترین بستر برای معرفی شهدا و رزمندگان معرفی کرد و افزود: ضبط بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب فیلم‌کوتاه و ویدئو موبایلی یکی دیگر از  بهترین سوژه‌ها در طول هفته دفاع مقدس می‌باشد که توسط فعالان تولید محتوای مردمی در سراسر استان هرمزگان انجام خواهد شد.

به گفته جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، تمامی تولیدات هنری و اثرات فاخر در این پویش توسط مردم هر محله و روستا تهیه و در بیش از ۲ هزار رسانه محله مردمی نشر داده می‌شود.

استان هرمزگان ۱۵۰۰ شهید سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ