حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید اسطحی؛

معتقد به ولايت فقیه باشيد

معتقد به ولايت فقیه باشيد

شهید اسطحی در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: اگر واقعا مي‌خواهيد رستگار شويد، هم در اين دنيا و هم آن دنيا «عليكم به ولايت فقيه»، معتقد به ولايت الله در زمين باشيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهيد اسطحي در بخشي از وصيت‌نامه خود آورده است: ما همه از خدا هستيم و به سوي خدا برگشت داريم. خوب وقتي كه از خدا هستيم بايد سعي داشته باشيم رضايت خدا را جلب كنيم، زماني مي‌توانيم رضايت خالق را جلب كنيم كه به وظايف خود عمل كنيم و آن گاه مي‌توانيم به وظايف خود عمل كنيم كه موقعيت شناس باشيم.

وي در ادامه بيان مي‌كند: اين حرف آخرم است كه مي‌گويم، اگر واقعا مي‌خواهيد رستگار شويد، هم در اين دنيا و هم آن دنيا «عليكم به ولايت فقيه»، معتقد به ولايت الله در زمين باشيد، بدانيد كه خط ولايت فقيه همان ولايت الله در زمين است و در اين برهه از زمان همان خط علي(ع) در غدير خم است، خط‌هاي انحرافي (مانند گروهك‌ها) هستند، فقط خط و راهي را دنبال كنيد كه خط جماران (خط امام راحل) و سخني را گوش كنيد كه سخن جماران باشد.

شهيد اسطحي در ادامه اين مطلب در وصيت‌نامه‌اش اظهار مي‌كند: گروهك‌هاي ديگر مي‌خواهند اسلام نباشد، آن‌ها با جماران دشمني دارند، آن‌ها هدف اصلي‌شان كه نابودي خط اسلام (ولايت فقيه) است را دنبال مي‌كنند، شما نگذاريد ضربه اي به اسلام وارد كنند، به آن‌ها ميدان ندهيد.

وي در بخش پاياني وصيت‌نامه‌اش از پدر و مادرش حلاليت مي‌طلبد و مي‌گويد: مرا حلال كنيد كه اگر حلال كنيد خدا بر من آسان‌تر مي‌گيرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از