حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

طی مراسمی؛

مروجان حجاب در بندرعباس تجلیل شدند

مروجان حجاب در بندرعباس تجلیل شدند

به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و تبلیغات اسلامی استان، مروجان حجاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب از جمعی از فعالین و مروجان این عرصه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کریمی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان و حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تقدیر صورت گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: هفته حجاب و عفاف فرصتی است که باید قدر آن را دانست و باید فضای هم اندیشی را در جامعه بیشتر کرد.

وی افزود: چیزی که تغییر ایجاد می‌کند یک حرکت مردمی از دل خود مردم است تا بتواند باورها، ارزش‌ها و در عرصه عفاف و حجاب برای مردان و زنان به ارمغان بیاورد .

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان ادامه داد: هر عملی که افراد جامعه انجام می دهند در نگاه بزرگ اثر مستقیم در اجتماع دارد همان گونه که رفتار فرد در جامعه موثر است اشخاص نیز از اجتماع و قوانین آن تاثیر می‌پذیرند.

کریمی عنوان کرد: نگاه مناسبتی به ارزش‌های دینی به ویژه حجاب و عفاف آن را به نگاه نمایشی سوق می‌دهد مگر اینکه روز و هفته حجاب و عفاف مجالی برای درس گرفتن مسئولین شود.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی زنان ما امروز در آسایش و آرامش هستند و باید با رعایت حریم عفاف و حجاب حافظ خون شهدا باشند.

 

مروجان حجاب در بندرعباس تجلیل شدند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از