حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم

ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و باید بدانیم خداوند برای ما و جامعه چه چیزی مقدر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن خیرمقدم و خداقوت به سردار قاسم رضایی، طی سخنانی بیان داشت: ما از مجموعه انتظامی بالاخص انتظامی استان هرمزگان رضایت کامل داریم و تلاش عزیزان شایسته تقدیر و مباهات است، در این استان بحث قاچاق از جمله قاچاق سوخت را داریم که باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود و از طریق قانون راه‌حل و چاره‌اندیشی شود؛ ولی چیزی که اکنون ملموس است تا حدودی احساس می‌شود فراجا تنهاست.

وی ضمن حمایت قاطع انتظامی کشور در اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود به‌ویژه برخورد با هرگونه هنجارشکنی، مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق، اظهار داشت: پلیس در کنار دیگر دستگاه‌های مسئول امروز مسئولیت و تکلیف دارد که بااقتدار بحث عفاف و حجاب را دنبال کند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده اظهار داشت: لازم است استان هرمزگان بالاخص در حوزه مرزبانی تقویت شود که در دریا با قاچاقچیان برخورد شود تا قاچاق به خشکی نرسد و برای مقابله هم به عده و تعداد و هم به تجهیزات نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بحث استخدام نیروی بومی توسط سردار جاویدان طی جلساتی که برگزار نموده‌ایم مدنظر ایشان است که این اقدام ایشان شایسته تقدیر است تا از شیوه‌های بومی استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های همه‌جانبه و شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جای‌جای کشور و استان، بیان داشت: ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و باید بدانیم خداوند برای ما و جامعه چه چیزی مقدر کرده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از