حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

شهید جمهور شعار «ایران قوی» را محقق ساخت

شهید جمهور شعار «ایران قوی» را محقق ساخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: آیت لله رئیسی، شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کردند و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، عطا ناوکی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: آیت‌الله رئیسی در طول مدت ریاست جمهوری شبانه روز کار می‌کردند و تعطیلی نداشتند و رهبر معظم انقلاب نیز ویژگی‌های رئیس جمهور را به خوبی برشمردند که از جمله آنها فردی مجاهد، با کفایت، فداکار، خستگی‌ناپذیر، صمیمی، مخلص و مردمی بودند.

وی افزود: شهید رئیسی برای مردم وقت می‌گذاشت،‌ ارتباط می‌گرفت و با جامعه گفت‌وگو می‌کرد و علیرغم همه‌ نیش‌زبان‌ها، تمسخرها، گفتگوها و کنایه‌ها، در نهایت شهید جمهور توانست به‌خوبی این ارتباط چهره به چهره را برقرار کند و بر سرمایه اجتماعی نظام اثر بگذارد و حاصل آن هم همین تشییع و حضور میلیونی مردم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان بیان کرد: از زمان شروع جنایات اسراییل در غزه، فریاد مظلومیت فلسطین را در این هفت ماه رئیس جمهور و وزیر خارجه در همه جا سر دادند، شهید امیرعبدالهیان نیز همه جا از مظلومان غزه سخن می‌گفت.

ناوکی بیان این که شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کردند، گفت: همه ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار اشاره کردند، به عینه دیدیم‌.

وی، ولایتمداری را ویژگی بارز این شهید بزرگوار خواند و گفت: ایشان مانند سردار سلیمانی بیشتر از این که خود را مسئول بدانند، سرباز رهبری می‌دانستند و ایشان و کابینه وی، گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران ریاست ایشان در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قرار بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تصریح‌ کرد: ایشان از همان روز مراسم تحلیف، نگاه به غربگرایی و آمریکا را تغییر دادند و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولت‌ها توسعه دادند.

وی افزود: در زمان ریاست جمهوری ایشان، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان‌کشیده شده شد تا جایی‌که امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنند با ایران درگیر نشوند.

ناوکی گفت: آیت لله رئیسی، شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کردند و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و مردم هم با حضور میلیونی در مراسم تشییع، از ایشان قدردانی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در پایان تأکید کرد: شهید رئیسی زیست مردمی داشتند و تکلیف‌مدار بودند، کسی که زیست مردمی دارد و همراه مردم است محبوب آنهاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از