حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خبر داد:

دوره‌های آموزشی تخصصی رسانه و سینما در هرمزگان

دوره‌های آموزشی تخصصی رسانه و سینما در هرمزگان

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی حوزه رسانه و سینما در هرمزگان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و با همکاری جهاد دانشگاهی این استان برگزار می‌شود..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، فریبرز داستان، اظهار کرد: طبق فراخوان منتشر شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب طرح رویش قرارگاه شهید آوینی با محوریت رشته‌های فرهنگی‌، هنری و رسانه‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های نمایش، رسانه، سینما و نویسندگی کرده است که در این راستا مطابق توافقات انجام شده دوره‌های حوزه رسانه و سینما با همکاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویکرد اصلی این دوره‌ها پشتیبانی و رشد حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و همچنین ارتقای سطح آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان است که آموزش‌ها ویژه رده سنی ۱۵ تا ۲۳ سال و در دو بخش عمومی و تخصصی برنامه‌ریز شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: برگزاری تمامی دوره‌های یاد شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به‌صورت رایگان است.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از