حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

طی بیانه‌ای اعلام شد؛

دعوت هنرمندان هرمزگانی برای شرکت در انتخابات

دعوت هنرمندان هرمزگانی برای شرکت در انتخابات

جامعه دو هزار و ۵۰۰ نفری هنرمندان متعهد هرمزگان ضمن حضور گسترده و پرشور به همراه خانواده در انتخابات، از مردم با بصیرت دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود چشم طمع دشمنان را کور کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ بسیج هنرمندان استان هرمزگان پیرامون انتخابات بیانیه صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس تاکنون حرکت خود را مبتنی بر پویش مردمی واخذ آرا قرارداده ودرفصول بی نظیر خود، همواره انتخابات، رکنی باثبات بوده است که مردم را برای مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت خود، دعوت به حضور در میدان‌های سخت نموده است.


اینک درآستانه انتخابات دیگری قرارگرفته ایم شاهد هستیم که ایادی غربی واستکبار جهانی ازاین همه ثبات سیاسی که در کشور ایران برقرار است بی‌قرارند.

انتخابات اگرچه سازوکاری سیاسی و اجتماعی است اما موهبتی است الهی که باید به نحو احسن ازآن استفاده کرد.

بر همین اساس جامعه دو هزار و ۵۰۰ نفری هنرمندان متعهد استان هرمزگان ضمن حضور گسترده و پرشور به همراه خانواده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری درپای صندوق های اخذ آرا، ازمردم فهیم و با بصیرت استان دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود چشم طمع دشمنان را کور کرده وبا ترسیم تابلو هنرمندانه‌ای با مضامین عزت  سرافرازی، بصیرت، انقلابی گری، ایمان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ضمن برخورداری از تأییدات خداوند رحمان وحضرت ولی عصر(عج) خشنودی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را نصیب خود گردانند. 

وعده دیدار ما جمعه یازدهم اسفند ماه یک هزار و چهارصد و دو در پای صندوق های رای انشاالله.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از